вторник, 7 март 2017 г.

ECOntour Ergonomic Premium четка за нанасяне на руж

Знаете, че четките за грим за мен са най-важното средство за постигане на перфектния вид.Обичам да експериментирам с тях, за да мога да ви препоръчвам и най-доброто и най-изгодното, което се предлага на пазара.Тренда с нестандартните четки, които приличат на такива за коса е все още актуален и аз съм в търсене на марки, които предлагат качествени и достъпни продукти.Наскоро в enzo.bg забелязах непознат за мен бранд Econtour, цените ми се сториха примамливи и реших да пробвам една от техните четки, а именно blush brush.Избрах точно този вариант, защото колкото и да се води за руж размерът й е перфектния за нанасяне на всякакъв вид продукти за лице, както и за преливането им.


Дръжката е изработена във форма, която е много удобна за работа.Материалът е черна лъскава пластмаса, което е плюс, защото матираните продукти се цапат много лесно.Косъмчетата са синтетични и много меки, гъсто разположени и позволяват изграждане на покривността без значение от продукта.Както вече споменах размерът е универсален и подходящ за нанасяне на продукт по ваш избор.Аз обичам да разнасям контуриращи продукти за лице, защото с този тип четки мисля, че завършекът е естестевен и се постига лесно.Еднакво лесно разнасям и кремообразни и прахообразни продукти, но най-често използвам първите посочени, защото работата с тях е по-лесна поне за мен.


Знаете, че с тези четки се работи с движение тип "суркане".Важното е да не оставят следи, а точно с тази нямам такива оплаквания - продуктите се нанасят равномерно и без видими следи.Измиването е един от най-важните фактори, когато говорим за четки и тук отново не срещнах проблеми - измивам я както стандартните четки с шампоан, а за по-упорити петна използвам обикновен сапун.

Надявам се да съм била полезна с инфото за този тип четки, от които повечето от вас се интересуват.



Няма коментари:

Публикуване на коментар