вторник, 7 март 2017 г.

Urban Decay De-Slick фиксиращ спрей за контрол на блясъка

Знаете, че колкото и да е красив един грим ако не е запечатан добре и се разтече след един час няма никакъв смисъл да си пилеете времето.Не веднъж ми се е случвало да ми се разтече грима от лицето заради топло или влажно време.От години обаче се доверявам на любимите ми фиксиращи спейчета на Urban Decay и съм изключително щастлива, че вече имам бърз достъп до тях и то на приемливи цени благодарение на enzo.bg.



Вече съм ви разказвала за моя стар фаворит All nighter и реших, че е време да се доверя и на de slick и не останах никак разочарована, напротив.Както знаете продуктът се предлага в различни разфасовки, като аз предпочитам по-малката от 30 мл, тъй като продуктът е икономичен, а и обичам да изхабявам продукт и да изживявам радостта от закупуването на нов. 
De slick e предназначен най-вече за дамите, които са с комбинирана или мазна кожа и имат проблем със задържането на продукти върху лицето за по-дълго време, защото знаете, че себумът нарушава ефекта на грим продуктите и гледката не е особено приятна.За пръв път се доверих на такъв тип продукти от марката преди бала си, защото знаете, че на такъв ден нямаме право на грешки.Ако трябва да бъда честна реших да тествам и този спрей, защото предстоят балове и тази година, а аз имам абитуриентки, за които трябва да се погрижа и да им предложа най-доброто.Е, определено благодарение на de slick няма да имат оплаквания.

Както при всички продукти на бранда опаковката е семпла и елегантна.Малката разфасовка е много удобна за пътувания.Пулверизаторът е много добър и впръсква течността с мярка, без да оставя големи следи и да прави антиефект.Аз лично впръсквам от около 20 см по 2-3 пъти, което е достатъчно.Освен грима на лицето вярвам, че и очния грим се повлиява от фиксанта и се задържа по-дълго време.Харесва ми понякога да го използвам и преди да нанеса каквото и да е на лицето и така дълготрайността е още по-добра.

При мен лично след използването на този продукт грима се задържа около 10-12 часа, но не мисля, че по-дълго време някомо въобще е нужно да стои с тежък грим.Това в никакъв случай не значи, че можете да го използвате само при официални поводи, напротив.Понякога обичам да го използвам и в ежедневието просто за добро начало или завършек на съвсем естествен и непринуден грим, особено в по-топлите дни, когато ми се налага да съм навън за по-дълго време.

Фиксиращите спрейове на Urban Decay не случайно са най-известните от рода си и определено заслужават да им се доверите за по-добрия завършек на грима си. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар