събота, 4 юни 2016 г.

BHcosmetics Day & Night палитра от сенки за очи с малко огледало

В моя страст в последно време се превърнаха палитрите за грим, независимо от това от какво са съставени - сенки, ружове, коректори или бронзанти.Бях минималистична щом става въпрос за палитри със сенки за очи, защото определено не съм от хората, които експериментират с грима на очите и най-вече с различни цветове.Или по-общо казано имам точно два вида грим за очите си - за ежедневен и официален повод.
Напоследък обаче нещата се промениха и имах желание да пробвам нещо по-цветно и бях в търсене на палитра, която да отговаря на следните изисквания: да има достатъчни нюанси от различни цветови гами, повечето да са матови и не на последно място да са качествени.След дълго търсене се спрях на любимата ми марка за палитри за очи, която освен, че е качествена, предлага продуктите си на достъпни цени.Става въпрос за палитрата BH Day & Night на BHcosmetics, с която, разбира се, се сдобих чрез www.enzo.bg.

Както винаги ще започна с опаковката на палитрата.Самата палитра пристига в картонена кутия, която да я предпазва в процеса на "пътуването" й към мен и в случай, че някой иска да си я пази в нея, за да не се цапа.Това е доста логично според мен, защото както знаете един от малките минуси на палитрите на bh е, че се зацапват малко бързо.Иначе самата кутия, в която се съдържат сенките е от типичната за марката здрава, черна, матова пластмаса и е с размери 25х10.
Харесва ми, че в тази палитра има огледало, за разлика от другата палитра, която притежавам от тази марка.Обичайно, вътре ще намерите и предпазно фолио, в случая още по-необходимо поради наличието на огледало.


Както е изписано и на самата палитра, тя съдържа общо 60 цвята, а наименованието ни подсказва предназначението им - тук са налични всички цветове по гами, които биха ви били от полза и при дневен и при вечерен грим.Но преди да минем към характеристиката на самите нюанси, да си поговорим за общите неща.Например консистенцията, която много ми харесва.Не съм преброила точно колко са матови и колко са перлени, но като цяло съм много доволна от пигментацията на сенките.Разбира се, перлените са една идея по-пигментирани и се нанасят по лесно, но това е нещо обичайно за сенките като цяло.

Общото количество на продуктите в палитрата е 39 гр., което ще рече, че средно на един цвят се падат около 0,65 гр, което за мен е сравнително добре.
На гърба на самата палитра е изписано съдържанието на продуктите за онези от вас, които са алергични към някакви козметични съставки или просто искат да знаят какво нанасят на очите си.

И нека да преминем към ревюто на самите цветове...


Сенките са разположени в 5 редички по 12 цвята, като посредата вертикално първите 6 колонки са разделени от другите - в ляво остават по-светлите нюанси, а в дясно - по тъмните и за мен - по дръзките.

В първия ред са разположени цветовете от синьо-зелената гама - можете да намерите всичко, което си помислите - от сиво-зелено, през няколко тона тюркоазено, тъмнозелено, тъмнозелено и тъмносини цветове.
Във втория ред е наблегнато на пепелните и лилави тонове, които на мен лично са ми вторите най-любими в палитрата, първо защото мисля, че лилавите сенки стоят прекрасно на всички цветове очи, и второ, защото могат да се комбинират с почти всеки цвят тоалет.
Ето го и моят любим трети ред с голямо разнообразие от нюанси - пепелни, розови, цикламени, червени и керемидени.Точно с този ред мога да експериментирам най-много и именно затова ми стана фаворит.Особено подходящи тонове за светли очи.
Четвъртият ред отново започва с много красиви розови нюанси, които са най-използваните от мен от тази палитра.Стоят прекрасно в сгъвката на окото при по-нежни гримове.В дясно са разположени вече по-тъмните цветове от кафявата гама, с които можете да постигнете ефекта опушен грим
На последния ред наблюдаваме най-големия контраст между двете страни - от една страна нежни бежово-телесни цветове, а от друга - тъмни цветове за опушване, като няма как да не спомена последния цвят в палитрата - най-наситеното черно, което аз лично съм използвала.Влиза ми в употреба включително и при потъмняване на вече нанесена очна линия.




Няма коментари:

Публикуване на коментар