събота, 4 юни 2016 г.

L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 подсилващ спрей за коса, изложена на високи температури

И ето я последната стъпка в седмичната ми рутина за по-хубава коса - двуфазния спрей без отмиване на L'Oreal Elseve.
Някои от вас може и да се разочароват от това, което ще кажа, но истината е, че аз не използвам други продукти освен тези, които вече споменах и този, за който ще ви разкажа в следващите редове.Първо, защото не смятам, че е хубаво да се натрупват безброй спрейове, серуми и какво ли още не върху една така или иначе увредена коса и на второ място това предизвиква по-бързото омазняване на косъма.Аз лично съм пробвала няколко пъти да използвам различни  олиа, след това и топлинна защита, след което да изправя косата си и ефектът винаги е един и същ - след два дни имам мазна коса, която не е в никакъв случай възстановена, а само ми се налага да я мия отново и да се занимавам с още едно изправяне, което не ми е от любимите занимания.Като цяло не използвах никакъв продукт, но докато се разхождах из www.enzo.bg както винаги попаднах на този спрей и незнайно защо нещо в мен ми подсказа, че трябва да го имам.Е, шестото ми чувство не ме предаде и ето го и него като единствената част от моята следдушна (каква дума само :)) грижа за косата.

*


На пръв поглед това е един от многото двуфазни спейове модерни напоследък.Използвала съм доста от тях, но повечето съм ги подарявала на близки, защото просто знам, че ще си стоят на шкафа неизползвани.Причината е, че или не съм виждала ефект в тях, или че просто не съм харесвала миризмата им.Може това да звучи повърхностно, но честно казано лично на мен не ми е приятно по косата ми да оставя неприятна или тежка миризма с дни наред.
Когато получих този спрей първата ми работа беше да го помириша и....тогава се случи.Влюбих се!Знаех, че дори да не видя никакъв ефект от него ще го използвам дори и само заради миризмата му.Но за моя радост видях и ефект върху цялостния вид на косата ми.Нека ви разкажа малко повече...
Повечето такива продукти на пазара обещават някакво определено действие - да изгладят косата, да я правят по-лесна за сресване, да я подхранят и т.н.В случая този обещава няколко действия наведнъж - да заглади и изправи косата, да я направи по-лесна за разресване и да я направи по-блесяща.Е, определено я прави. 
Откакто го използвам забелязвам, че косата ми бухва сравнително по-малко, което ме прави изключително щастлива, защото знаете, че вечно се оплаквам от бухналата си коса.За улесняването на сресването няма да коментирам, защото както споменах в предната публикация нямам проблем със заплитането на косата.Но мисля, че при наличие на проблем при вас определено ще ви помогне.Но като цяло аз използвам този спрей заради чувсото на мекота, което оставя върху косата и както вече споменах аромата.Другото най-важно за мен относно действието му е, че не натежава на косата ми и не я омазнява по-бързо.
Спреят може да се използва както върху мокра, така и върху суха коса.Аз лично го използвам след баня върху полуизсъхнала коса, върху която впръсквам околоо 5-6 помпички.Излишно е да споменавам, че трябва добре да разклатите шишенцето, за да се смесят двете фази.
Продуктът е сравнително икономичен - за месец използване съм употребила около 30 мл от общо 200.

Няма коментари:

Публикуване на коментар