събота, 4 юни 2016 г.

Kallos KJMN маска с кератин

Продължавам серията от публикации, свързани с грижата ми за косата с най-важната за мен стъпка, а именно маската за коса.От много малка  майка ми ме свикна да използвам такъв тип продукт и може би това е причината да ми е трудно да си помисля да не използвам маска.Балсами не използвам от години, но без маска за коса не мога да живея.Но както знаете повечето маски се предлагат в малки грамажи, които свършват точно за 2-3 измивания и честно казано това не ми се струва никак изгодно.През последните години се възползвах от предлаганите маски във фризьорския салон, който посещавам - за 1 литър продукт плащах цена от около 30 лева.Струваше ми се изгодно, докато не се усетих, че в интернет пространството се предлагат маски на тройно по-ниска цена за същото количество.Позамислих се, но дотам.И продължих с типичните покупки.Докато един ден не попаднах на маските на Kallos в www.enzo.bg.


Бих казала, че трудно се реших да направя пост свързан с този продукт, защото наистина ще ви се стори, че преувеличава.Чувсвам се истинска късметлийка, че се сдобих с толкова висококачествен продукт на толкова ниска цена и то за такова количество.Тази маска буквално няма свършване.Както споменах и за шампоана в предната публикация, и маската я използваме заедно с майка ми.1 литър за две жени, и то с гъсти и дълги коси, вече втори месец, а сме изразходвали едва една трета от кутията.Уникално, нали!
Маската съдържа кератин и млечни протеини, които знаете, че са едни от най-важните елементи за поддържане на гладка и здрава коса.Освен това твърденията, че предпазва третираната коса също могат да бъдат потвърдени от мен - откакто я използвам наблюдавам много по-малко цъфтеж по краищата на косата си и като цяло косата ми е една идея по-жизнена.Друга важна за мен характеристика при маските - миризмата.Обожавам уханието, което маската оставя върху косата ми дори и няколко дни, след като я измия.
Ако някой се интересува и от това - определено прави косата по-лесна за разресване.Аз лично не се спирам много върху това качество, защото по принцип нмам проблем със заплитания на косата.
Бих препоръчала маската най-вече на дамите със суха и увредена коса (каквато е моята).Но не мисля, че е проблем да я използват и тези, чиито коси не отговарят на тези качества.Малко повече грижа не би била навредила на никого.
Аз лично изпозлвам този продукт по следния начин - след като измия косата си старателно с шампоан и я изцедя добре от излишната вода, , взимам около половин шепа от маската и я нанасям от корените до върховете, като набляхам на връхчетата.Оставям да подейства за кратко - докато си мина тялото с гъба за тяло с душ гел и изплаквам добре.Споменавам това, защото за мен е важно маската за коса да придава бързо ефекта си, а не да се налага да стоя с нея 10-15 минути.Като човек, който се къпе сравнително бързо това е важно за мен, а маската на Kallos отговаря и  на това мое изискване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар