събота, 4 юни 2016 г.

Kallos LAB 35 регенериращ шампоан за суха и увредена коса

Този месец ще има една триада от публикации, в която ви разказвам за любимите си продукти за коса напоследък.Знам, че рядко говоря за грижата за косата, има много молби от ваша страна за такива публикации и ето, че реших да наваксам с три поста наведнъж.
Разбира се, ще започна с главния продукт, който използвам за косата си - шампоанът.

Имам сравнително гъста и дълга коса, която изисква едно стабилно количество измиващ продукт.Преди да започна да говоря за каквато и да е грижа за косата искам да спомена, че си мия косата веднъж на пет дни, поради простата причина, че за този период не се омазнява.Започна ли да я мия по-често, ето тогава започват мъките ми, наречени мазна коса.Един съвет от мен - постарайте се да държите косата си възможно най-дълго време немита (естествено, не казвам да ходите като с фабрика за олио на главата).Но по този начин ще осигурите подхранването на косата с нейните естествени масла, които не можете да й осигурите и с най-скъпата козметика.

Та както казвах винаги имам нужда от едно сравнително голямо количество шампоан и класическите шампоани с големи отвори винаги са ми изигравали лоша шега, защото искайки да си отлея нужното количество, винаги се озовавам с една шема шампоан, което означава, че един стандартен шампоан от 250 мл го изхабявам точно за 4-5 измивания на косата.Т.е. това ми излиза доста неикономично.Е, реших да сложа край и да потърся шампоан с помпа, чрез която да мога да контролирам количеството на продукта, който използвам.След дълги колебания се спрях на шампоана на Kallos от серията LAB 35 за суха и увредена коса, който си поръчах от www.enzo.bg


Според описанието в сайта това е Kallos LAB 35 регенериращ шампоан за суха и увредена коса е обогатен с комплекс от витамини и активни съставки, които възстановяват дори силно увредената коса. Благодарение на активните съставки обновява структурата на косата, като я прави по-силна и по-устойчива на на по-нататъшно увреждане. Кератинът, витамините A, D и E и зехтинът хидратират косата и й придават ненадминат блясък, докато кокосово масло старателно се грижи за скалпа. Опаковката на регенериращия шампоан за суха и увредена коса Kallos LAB 35 е снабдена с практична помпичка, която отмерва точното количество за перфектно почистване без излишно хабене.

Всяка друга дума би била излишна тук.Наистина съм очарована от начина, по който този шампоан възвърна лъскавия вид на косата ми, който покрай третирането през последните години небях виждала изобщо.Шампоанът би бил подходящ най-вече за силно увредена и сиха коса, дамите с мазна коса да стоят по-далече от него, защото определено няма да има положителен ефект върху техните коси.Аз лично обичам да го разпеня преди да го псотавя върху косата си, защото така имам усещането, че изчиства скалпа ми по-добре.Като споменах скалпа трябва да отбележа, че не ми дразни въобще, напротив успокоява скалпа ми.Не забелязах и поява на пърхот.
Но нека да преминем към най-важния за мен параграф, а именно икономичността - определено съм открила точния шампоан според изискванията си.За два месеца съм успяла да изхабя само половината, имайки предвид, че и майка ми го използва.За всяко измиване използвам приблизително 4-5 помпички (помпата дозира сравнително малко количество продукт).Общото количество на шампоана е 500 мл.Друг плюс е прозрачната опаковка, която позволява да следя количеството, което ми остава, каквато и беше целта на покупката ми - да наблюдавам колко точно шампоан използвам.

Нямам друго какво да допълня, освен, че това се превърна в любимия ми шампоан EVER.Препоръчвам с две ръце.

Няма коментари:

Публикуване на коментар