сряда, 4 май 2016 г.

CHI Thermal Styling защитен спрей за топлинно третиране на косата

Знам, че много рядко пиша публикации свързани с продукти за коса, да не кажа, че въобще не пиша, но причината за това е, че като цяло не обръщам кой знае какво внимание на косата си...за жалост.Колкото и да ми се иска да променя това, просто съм се примирила, че ще я третирам, защото както споменах няколко пъти имам ужасно бухнала и безформена коса, с чийто естествен вид е абсурдно да се показвам сред хора.Но напоследък направих доста покупки за грижа за косата конкретно от www.enzo.bg, защото винаги намирам много добри марки и продукти на супер достъпни цени.Днес ще ви поговоря за един конкретен продукт, който напоследък използвам с голямо удоволствие и определено виждам ефект от него - CHI Thermal Styling защитен спрей за топлинно третиране на косата.
Не съм използвала спрей за топлинна защита сигурно от години, макар че въобще не съм спирала с изправянето на косата си.Просто ми се сруваше трудоемко или просто никога не оставах доволна от конкретен продукт.Всъщност въобще не знам как спреят на CHI се озова в кошницата ми с покупки от сайта.Тук искам да вметна, че тази марка доколкото знам се предлага само в enzo и понеже съм чувала много суперлативи за бранда определено това няма да остане единственият техен продукт, който пробвам.
Спрейчето е поместено в стилна червена опаковка и идва в количество от 250 мл, което ми хареса, защото другите подобни продукти, които съм използвала обикновено са два пъти по-малки и се изхабяват твърде бързо.Другото, на което обърнах внимание и според мен е доста важно за такива продукти е пулверизаторът, който в случая впръсква средно количество продукт по равен начин и в доста голяма "площ", което доста улеснява работата ми при изправяне на косата или нейното сушене, защото не ми се налага да пръскам по няколко пъти в различните участъци.
Друг важен параграф - миризмата.Повечето такива защити за коса миришат приятно като цяло, но при контакт с топлината, която се прилага върху тях започват или да миришат гадно или просто консистенцията им се мени и става лепкава, от което пак неминуемо се променя ароматът.При продукта на CHI не срещнах този проблем, с което всъщност ме спечели като цяло.
Аз го използвам преди сушене на косата със сешоар или преди изправяне като впръсквам поотделно на пластовете коса (аз се изправям като разделям косата на 3 пласта отгоре надолу) като правя по 3 - 4 впръсквания, които са ми предостатъчни, имайки предвид, че косата ми е суха и като цяло доста бързо попива всякакъв вид продукти, особено ако са на водна основа.Леко изчаквам да изсъхне и започвам със същинското изправяне.
Наблюденията ми са, че определено предотвратява увреждането на косата.Това го казвам аз като човек, който се изправя през 3 дни - значи определено си върши работата добре.Ще продължавам да го използвам, защото ефектът ми харесва, а и оставя много приятен аромат в косата дни след като е използван.Ако си търсите добра термозащита на достъпна цена - дойте шанс на CHI.

Няма коментари:

Публикуване на коментар