сряда, 4 май 2016 г.

theBalm Meet Matt(е) Hughes дълготрайно течно червило

Ако в следващите редове често срещата думите "уникален", "прекрасен" и "влюбена", моля да ме извините, но ако не ги използвам, то просто ще остана безмълвна пред очарованието ми към продукта, за който ще ви говоря за днешната публикация.Моля за много овации за червилото, което ми плени сърцето от първо нанасяне - theBalm Meet Matt(e) Hughes
Не знам колко от вас са се влюбвали в червила, но на мен определено не ми се беше случвало да бъда чак толкова развълнувана за даден продукт като цяло.Поръчах си го по препоръка на моя "зрителка" и първо си помислих, че нямма нужда от нов продукт за устни, защото така или иначе не обичам да експериментирам с такива и имам достатъчно за използване.После обаче нещо ме подтикна да разгледам цветовете, които се предлагат в www.enzo.bg (тук да вметна, че това червило го намерих налично само там) и вниманието ми беше привлечено от Committed - много актуален нюанс напоследък, от който впрочем имам няколко червила, но както и да е.Ако трябва да го опиша това е цвят с лилави и кафеникави нотки, който стои еднакво добре и на светли, и на по-тъмни дами, както и пасва еднакво добре на по-тънки и по-плътни устни.Естествено аз съм превилегирована да го нося на по-плътни устни, където според мен стои БОЖЕСТВЕНО!Да преминем към съществената част...
Това всъщност е течно червило в гилза за гланц от 7,4 мл.Апликаторът е типичен, няма никакви по-специални качества, но пък за сметка на това нанасянето на продукта е изключително лесно, до толкова, че даже аз която трудно си слагам червила, защото имам по-голяма "площ", върху която да нанеса продукт, бях готова с "оцветяването" за не повече от 1 минута.Казах, че апликаторът е съвсем обикновен, но пропуснах факта, че крайчето е леко заострено, което позволява да се очертае лесно и прецизно контура на самите устни и да не се налага използването на молив за целта.Консистенцията е много приятна, трудно ще я опиша с думи, но все пак ще се опита.Усеща се като нещо ментово, което предизвиква леко набъбване на устните.Впрочем и ароматът леко напомня на мента плюс плодове.Веднага след поставянето на устните започвате да усещате устните си някак съвършени и матирани, но в никакъв случай не пресъхващи, какъвто ефект предизвикват повечето матови червила.И нека да пристъпим към магията на този продукт - това е червило, което не оставя отпечатъци.Да, чухте правилно.Няколко минути след като го нанесете то изсъхва и не се изтрива при допир, ядене или пиене.Не е ли това мечтата на всяка жена?Аз лично бях впечатлена много от това качество, защото имам голям проблем с размазването на червила докато ям или пия или просто от размахването на ръцете ми.Това червило издържа така над 4-5 часа и единствения начин да го премахнете от усните си е с мокра кърпичка или тампонче с мицеларна вода.
Общо взето това е едно от най-големите ми козметични открития за годината и ако имате да го възможност го пробвайте - няма да съжалявате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар