сряда, 4 май 2016 г.

The Balm put a lid on it - основа за сенки

Здравейте отново!През последната година не експериментирах с кой знае колко бази за грим, но определено имах добри попадения.Днес ще ви разкажа малко повече за една такава, която ако не ми е любима за цял живот, то определено ще се нареди сред фаворитите ми за тази година.Put a lid on it на The Balm е основа за сенки, която всъщност набра популярност и вдигна доста шум около себе си още преди няколко години, много хора я пробваха, повечето я похвалиха и както е казано "всяка чудо е за три дни" и спря да се говори за нея.Затова и аз се отказах да си я поръчвам, а и реших, че на този етап нямам нужда от нещо ново, защото така или иначе не се гримирах често със сенки.Наскоро обаче като се разхождах из www.enzo.bg забелязах колко е голям асортимента от продукти на The Balm, а аз като цяло съм голям почитател на марката, пробвала съм много техни неща и почти няма продукт, от който да не съм доволна.Още повече, че в сайта са на много достъпни цени.Та както си разглеждах страниците с различни нещица погледът ми беше привечен от базата им за сенки и реших този път да й дам шанс, защото в грим колекцията ми имах в наличност само един продукт предназначен за основа под сенки, който пък е в бурканче и не ме удовлетворяваше много като цяло.След няколко дни Put a lid on it беше в ръцете ми и ... просто бях удивена "от пръв поглед".По-скоро ако кажа пръв допир ще бъде по-правилно, защото на докосване е като кадифе.Матира много приятно, в никакъв случай не изсушаващо.Консистенцията на базата е сравнително кремообразна, не е нещо супер течно и това позволява контрол над количеството, което изваждате от тубичката.Количеството е 11 мл, които спокойно можете да използвате доживот. :) За сладурската картонена опаковка и изображенията върху нея, които са класиката на The Balm има ли нужда да се говори изобщо?Според мен не, нека продължим напред...
Както казах базата матира клепача без да го утежнява.Аз лично нямам проблем като мазни клепачи и единственото ми желание от такъв тип продукти е просто да запечатват сенките върху окото и да правят цветовете по-оживени и да ги показват в истинската им същност.Но определено ако сред вас има такива с мазни клепачи, които в никакъв случай не могат да си позволят да носят по-тежък грим от страх да не се размаже - това е продуктът, който трябвада опитате задължително.
Като говорим за такъв продукт, разбира се, че трябва да спомена и колко дълго задържа грима на очите.Общо взето аз съм човек, който се гримира по-тежко единствено и само, когато има по-официален повод, а те обикновенно продължават по-дълго време и имах възможността да тестват базата в доста екстремни ситуации.От мен получава 10 от 10 точки, защото не забелязах ни най-малко размазване или избледняване на продуктите върху клепачите ми.
Да обобщим с няколко думи - това е базата, която вее определено си запази редовното място в чекмеджето ми с гримове.Ако сте в търсене на качествен продукт от този вид на добра цена - пробвайте го, няма да съжалявате!

Няма коментари:

Публикуване на коментар