сряда, 4 май 2016 г.

Ardell Brows помада за вежди с четка

Предполагам, че повечето от вас, които четат тези редове се интересуват поне мъничко от козметиката и са в течение с тенденциите в грима.Неминуемо сте се сблъскали със снимки на перфектни и не чак толкова вежди, по които да ахнете и да си мечтаете за такива.Ако трябва да бъда честна допреди да започна да се занимавам с грим по-сериозно никога не бях опитвала да подчертая веждите си, мислех, че това е само за хора, които имат тънки и редки вежди и не виждах смисъл да гримираш нормални такива.В същото време обаче колкото и перфектно да се гримирах имах чувството, че гримът ми е някак незавършен.И едва когато започнах да опитвам продукти за вежди всичко започна да придобива много по-различен вид и да ми харесва.Да, колкото и да се стараете върху другите части на лицето, ако не си подчертаете веждите няма никакъв смисъл.
В началото, както знаете единствения продукт за вежди бяха моливите.След това се появиха сенките и геловете за вежди.И преди около две години се появи и революционния продукт, за който няма начин да не сте чували - помада за вежди.Това е продукт в малко бурканче, наподобяваш гел очна линия, който има и подобна структура, но много по-лесна за разнасяне.Едновременно с това, че са доста пигментирани продукти, помадите придават и естествен вид без да се наслояват и да се натрапват на окото.Единственият проблем е, че най-често това е вид продукт, който се предлага от висок клас брандове и то на високи цени.
Ето защо ме впечатли продуктът, за който ще си говорим днес.Както си ровех както винаги из www.enzo.bg попаднах на марката Ardel, която е известна най-вече с изкуствените си мигли (които така или иначе пробвах, уникални са, но за тях ще говорим друг път) Видях, че предлагат помада за вежди и без да се замислям я добавих в кошницата.В крайна сметка вече е в ръцете ми и имам финално мнение за този разкош:
Продуктът пристига в онези опаковки, които са характерни за гланцовете за устни - картон и прозрачна пластмаса, между които е сложен продуктът с цел да се предотвтари отварянето му преди да пристигне до вас.Самата помада е поставена в малко пластмасово бурканче с грамаж от 3,2 гр, които ще ми стигнат за доста време, защото както след малко ще обясня по-подробно това е доста пигментиран продукт.Цветът, който аз си поръчах е Medium Brown и се оказа леко неподходящ за мен, но определено не е нещо кой знае колко забележимо, а и съм толкова доволна, че няма да се откажа от лукса да го използвам заради 1/4 тон разлика. :)
Както вече започнах да разказвам това е пигментиран продукт, от който ви е нужно съвсем малко количество.Прилича на кафява паста с пудрен завършек.Другото хубаво е, че към помадата има четка с два края - една за сресване на веждите и една скосена, с която се подчертават самите мигли.Аз лично процедирам по следния начин - взимам съвсем малко от помадата с крайчето на четката и поставям някъде в средата на веждите.След като остане по-малко количество започвам от вътрешния край на веждата и с малки и резки щрихи започвам да рисувам "косъмче по косъмче".Именно това е идеята на помадите - да създадат излюзия за по-гъсти и перфектни вежди.
Аз лично останах много доволна от този продукт и ще го използвам дори в ежедневния си грим.Ако и вие сте заинтересовани повече от продукти за вежди не се чудете и за миг - ще останете очаровани от продукта на Ardel.

Няма коментари:

Публикуване на коментар