четвъртък, 3 септември 2015 г.

MAC Melba blush Review

Днешният пост е свързан с един от топ продуктите в Wish list-а ми, а именно ружът Melba на MAC.На пръв поглед цветът не е от най-грабващите на марката, но определено заслужаваше мястото си сред козметиката, която бих желала да притежавам до края на годината.
Както всички продукти на бранда, ружът пристига в луксозна черна картонена опаковка, а самият контейнер е с  прозрачен капак.
Количество: 6 g

Продуктът е от матовата серия на ружовете на MAC, но противно на очакванията при допир се чувства гладък, не като типичните матови прахообразни продукти.Аако трябва да опиша цвета бих казала коралово-прасковен нюанс, но със студен подтон, което в случая ме грабна, защото според мен тази гама стои прекрасно на дами като мен - с по-светъл тен на кожата.Първото нещо, което ми направи впечатление, когато нанесох ружа е колко естествено и непринудено стои на лицето.

Изглежда чудесно дори и само със нанесена на миглите спирала и лек гланц, т.е. това е руж, който може да се използва ежедневно, не е от онези продукти с прекалено наситен цвят, при нанасянето на които трябва да внимавате да не сте прекалили с количеството.Но това в никакъв начин не означава, че е слабо пигментиран.
Нанася се изключително лесно и както споменах няма риск от прекаляване с него.За предпочитане е да използвате по-меки и пухкави четки, тъй като заради консистенцията си при по-силен натиск може да нарушите повърхността.


Като човек със сравнително суха кожа на лицето, особено в областта, в която се нанася руж, бих казала, че за дълготрайността му нямам никакви забележки – издържа на лицето ми около 7-8 часа без никакъв проблем и както споменах изглежда сякаш съм се засрамила и зачервила неволно, т.е. абсолютно търсен от мен ефект, а и предполагам е така за повечето от вас.
При дами със смесена или мазна кожа естествено, че ефектът би бил по-различен, но силно се съмнявам трайността му да е по-малка от 5 часа.


Няма да излъжа ако кажа, че дълго време бях в колебания дали наистина имам нужда от този продукт и дали си струва.Изчетох доста ревюта, изгледах много клипове и интересното е, че не видях противоречиви мнения, просто този цвят и продукт като цяло е обожаван.След като и една от любимите ми влогърки потвърди създаденото ми мнение за продукта, пристъпих към процедурата да разчистя всички ружове и да се сдобия с Melba.И не мисля, че сгреших.
И сега малко обобщено за моя нов фаворит:
·        Плюсове:
-         Класическата опаковка на МАС подпомага по-лесното откриване на точния нюанс, който търсите, ако притежавате повече от един руж.
-         Гладка структура - макар и пресиран руж, при докосване се усеща колко е фин
-         Висока пигментация
-         Разнася се лесно по лицето
-         Дълготраен е
-         Нужно е малко количество за постигане на желания ефект, т.е. доста икономичен продукт
-         Перфектният прасковен нюанс
-         Матовия финиш ви позволява да носите ружа с разнообразен грим на очите
-         Не дразни чувствителната кожа
.... и накратко аз го наричам добра инвестиция.
·        Минуси
Предполагаемо нямам забележки към продукта и единственият недостатък е достъпността, защото както знаете само столичани имат достъп до магазин на марката в страната ни.Но вече благодарение на enzo.bg можете да притежавате по нещичко от MAC, като най-вълнужащите за мен са предлаганите в сайта червила, които съвсем скоро също ще опитам.

Линк към сайта: www.enzo.bg

П.С. Понеже доста от вас ми писаха с опасенията, че продуктите предлагани в сайта искам да уточня, че имам достоверна информация от представителите на enzo, че всички предлагани продукти са напълно оригинални и се доставят директно от склад в чужбина, за което се уверих и чрез фактурата към пратката си.






Няма коментари:

Публикуване на коментар