четвъртък, 3 септември 2015 г.

Maybelline Fit me concealer REVIEW

Тези от вас, които ме следят по-отблизо знаят, че коректорите са моето слабо място заради проблемната зона под очите и тъмните кръгове, които не мога да премахна по никакъв начин и единственият ми избор е да ги прикривам.За целта съм изпробвала най-малко 20 продукта, но от малцина наиситна останах доволна и най-любимите ми коректори, които са единствените в колекцията ми в момента са 3.Един от тях е и героят на публикацията  днес, а именни Fit me на Maybelline.

Следя мнения за този коректор от доста време, но се реших да се сдобия с него спонтанно преди около два месеца.Продуктът е помествен в по-нестандартна опаковка, а количеството е 6.8 мл, което е достатъчно за използване около 2 месеца при ежедневна употреба.Апликаторът е стандартен, но малък накрайник, което предотвратява взимането на прекалено количество от флакончето.Въпреки че притежавам най-светлия предлаган цвят (10) на мен ми идва леко тъмничък, защото е с леко оранжев подтон, което в моя случай е голям плюс.Ако не съм споменавала досега, както много дами и аз доскоро правех грешката да нанасям много светъл коректор под очите.В следствие на това тъмните кръгове придобиват сивкав оттенък и гледката в никакъв случай не се подобрява.Затова най-удачният вариант е използването на кремообразен коректор под светлия течен такъв или ако не искате да влагате толкова средства за една зона на лицето един коректор, но в подходящия нюанс за вас.За мен такъв става и Fit me, който има перфектния подтон, за да неутрализира моите синкави кръгове.

Противно на очакванията ми към този коректор, консистенцията му е доста кремообразна, а не течна както предполагах.Това още повече допринася за покривността му, която е най-важната особеност за такъв продукт според мен.Опасенията ми бяха главно върху самия начин, по който ще стои на лицето и дали ще се напластява в фините линии под очите.За моя радост нямах почти никакви затруднения при употребата на коректора.Казвам почти нямах, защото в началото се сблъсках с проблем при нанасянето му, защото обикновено разнасям продуктите под очите си с мокра гъбичка.Заради по-гъстата консистенция на Fit me не постигнах желания резултат и след няколко неуспешни опита открих начина, с който да постигна по-добър вид.След като нанеса малко количество с апликатора в желаната зона (която при мен е само зоната под очите, защото не мисля, че цветът е подходящ за прикриване на белези по лицето ми) започвам да го разнасям с безименните си пръсти едновременно и под двете очи, за да загрея продукта с топлината от тях.Продължавам докато не попие леко и едва след това пристъпвам към процедурата с мокра гъбичка за грим, за да постигна по-естествен вид.Ако имам нужда или желание нанасям и по-светъл и озаряващ коректор, но ежедневно използвам Fit me самостоятелно.

Дълготрайността му е една от най-добрите, които съм срещала и бих казала, че поддържа зоната ми под очите прикрита около 4-5 часа, ако е фиксиран с пудра отгоре и повече.Лично на мен като човек със сравнително чувствителна околоочна зона, леко тежката консистенция на продукта не ми прави проблем.

Единственият проблем, който може да имате ако искате да се сдобиете с този коректор е откриването на цялата цветова гама.Всички налични цветове можете да откриете на www.enzo.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар