четвъртък, 3 септември 2015 г.

Maybelline Baby skin primer REVIEW

Под прицел в днешния пост е продуктът, който използвам от доста дълго време, но успях да му отдам заслуженото внимание едва преди няколко седмици.Става въпрос за сензацията сред дрогерийните основи за грим – Baby skin на Maybelline.



Може би една от главните причини този продукт да грабва вниманието е супер сладурската опаковка и фактът, че е продължение на серията Baby наред с гланцовете на марката.Ето от тук си правя извод колко е важен и дизайна на продуктите, за да се привлекат потребителите.Както знаете, предполагам, основата е поместена в малка тубичка от 22 ml, като се предлага в три варианта, но най-предпочитаният е този в светлосинята опаковка, който и аз притежавам.
Както е описано и на самия амбалаж, продуктът е насочен към прикриване на порите и обещава да придаде на кожата на лицето ви гладък и сияен вид.И за всеки случай се напомня, че продуктът е само за възрастни...за да няма подведени от името. ;)



Да преминем към по-същественото, а именно самият продукт.Първото нещо, което прави впечатление е консистенцията на базата, която е под формата на гел, което мен лично леко ме плашеше в началото.Всичко това докато не нанесох от продукта на лицето си и след наколко минути чакане да попие добре в кожата не я усетих буквално като бебешка.Вярно е, че не дава чак смайващи резултати с порите, но за дрогериен продукт върши перфектна работа.И макар да не е описан като база, която обещава и добро задържане на нанесения върху нея грим, мога да похвала Baby skin и за тази роля, защото напоследък не посягам към друга основа, когато имам дългосрочно излизане и имам нужда от помощник в дълготрайността на продуктите, нанесени след него.

Друга особеност на базата е, че контролира омазняването, което през лятото ми помага, защото колкото и суха кожа да имам, през лятото Т-зоната ми лъщи и особено когато е по-топло ефектът на лицето ми става доста неприятен.Но нанесен на по-сухи места пък хидратира доста добре.Ето това ме изненада доста, защото както знаете обикновено в такива случаи се налага да се използват два или повече продукта на лицето, в зависимост от нуждите в различните зони.Не и с тази база.



Както вече споменах аз се сдобих с Baby skin доста отдавна, когато още не се предлагаше на нашия пазар.Имаше огромен интерес към основата, но аз не бях особено впечатлена при първите няколко използвания и просто го захвърлих на една страна.Може би защото използвах бази с кремообразна консистенция и ме плашеше мисълта да мажа нещо подобно на лицето си.Но когато започнаха проблемите с кожата ми и порите ми станаха значително по-видими от преди реших, че е време да дам шанс на продукта на Maybelline и тогава се влюбих в него...от втори поглед.От няколко месеца насам не спирам да го използвам, понякога дори и ей така, без да се гримирам, просто защото ми се иска да придам по-гладък и сияен вид на кожата си.

И за финал искам да дам няколко съвета, които да използвате при използване на базата – винаги използвайте малко количество, вземете малко от гела на върха на пръстите си и го разпределете между частите на лицето, където ще нанасята.Разнесете по кожата с кръгови движения и леки притискания, за да подпомогнете по-лесното попиване в кожата.Задължително изчакайте поне 2-3 минути преди да нанесете фондьотен или какъвто продукт използвате в грим рутината си.И ако спазите всичко това ще постигнете обещания вид на кожата.

Както казах, продуктът вече се предлага на най-достъпна цена в www.enzo.bg, където можете да го откриете в отделението на Maybelline.

Няма коментари:

Публикуване на коментар