четвъртък, 3 септември 2015 г.

The Balm Meet Matt(e) Nude palette Review

Днешният пост го започвам с особено вълнение, защото ще говоря за продукт, който не е толкова извествен и използван от българските блогъри.Все още не съм срещала ревю за него и се почувствах длъжна да запозная следователите си с моята любима палитра за тази година и предполагам и занапред, а именно Meet Matt (E) Nude на The Balm.
Обичайно, започвам с опаковката, която естествено е запазената марка на бранда – секси, шеговита и много оригинална.Сенките са поместени в картонена опаковка с магнитен механизъм (както всички прахообразни продукти на The Balm)в предната част на която има облик на секси мъж, а на гърба са характеристиките му, както и общ изглед на цветовете на сенките и имената им.Допълнително към самата палитра има и картонена обвивка, която предпазва самия картон.Един от най-големите плюсове на опаковката е наличието на доста голямо огледало, което прави палитрата доста удобна за пътуване.

Честно казано нямах кой знае какви очаквания от тази палитра, дори първоначално да поръчам Meet Matt (E) палитрата, която е в пъти по-малка от тази, която в момента притежавам.Когато отворите капака впечатление прави размера на сенките – общото им количество е 25,5 g, което мен ме изненада доста приятно.Цветовете са назовани с имена на известни личности – Matt Johnson, Matt Garsia .. абе все Матовци. :) Като човек, който не обича да експериментира с ярки цветове при сенките тази палитра ме спечели с подбора на неутрални нюанси, които могат да се използват както ежедневно, така и при по-специални поводи.Разбираемо е и от името на продукта, че всички сенки поместени в кутийката са с изцяло матов завършек, от каквито аз имах нужда от дълго време, защото не мисля, че при дневна грим рутина е подходящо използването на перлени и бляскави нюанси.





Не знам на какво се дължи привързаността ми към тази палитра, но откакто е в ръцете ми ме накара да забравя всички други, които притежавам и дори да се отърва от няколко, защото просто спрях да посягам към тях.Единственият минус е, че цветовете са в близки нюанси, но на окото определено всеки от тях си стои индивидуално.Нека поговорим малко за всяка сянка поотделно:
·        Matt Johnson – тъмносивкав нюанс със син подтон, един от най-пигментираните в палитрата.Аз го използвам за потъмняване на външните ъгли на очите и понякога вместо очна линия
·        Matt Garcia – топъл кафяв цвят с леко лилавеещ подтон.Ако трябва да бъда честна е един от на-малко използваните от мен, но определено би могъл да се използва и в дневен, и при вечерен грим
·        Matt Malloy – най-използваната от мен светла сянка в колекцията ми, силно пигментиран бял нюанс, чиято консистенция наподобява леко тебешир.Но понеже го използвам в минимални количества (под веждите и във вътрешните ъгли на очите) не ми е особен проблем
·        Matt Rosen – цвят капучино, който много обичам да използвам самостоятелно и стои прекрасно с по-тъмни червила
·        Matt Wood – най-тъмния кафяв цвят от всичките, понякога го използвам като заместител на тъмния нюанс ако искам по-естествен вид
·        Matt Singh – моят абсолютен фаворит.Опасявам се, че скоро ще видя дъното в отделението на тази сянка.Цветът е малко труден за описване – има и розов, и оранжев и кафяв оттенък, но стои прекрасно нанесен в сгъвката на окото.Откакто видях колко прекрасно стои на снимките от бала ми не спирам да го използвам
·        Matt Abdul – най-слабо пигментираният цвят в палитрата, сивкав нюанс със силно изразен лилав подтон, който използвам най-често по целия клепач, след като съм подчертала сгъвката
·        Маtt Lombardi – вторият най-използван от мен цвят след Matt Singh.Телесен цвят, който е перфектен за нанасяне по целия клепач след базата за сенки.
·        Matt Hung – с две думи това е по-тъмната версия на Matt Abdul, но по-добре пигментирана и с по-ясно изразен кафяв цвят


За заключение бих казала, че ако искате една палитра, която да удовлетворява всичките ви нужди за ежедневен грим и да можете да я използвате по-дълго време, със сигурност препоръчвам Meet Matt(E) Nude с две ръце.Можете да откриете продукта в www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар