четвъртък, 3 септември 2015 г.

L'Oreal Miss Manga mascara REVIEW

Иии ето че дойде време да си поговорим и за спирала.Става въпрос за Miss Manga na L’Oreal, която напоследък вдигна много шум в блог и влог гилдията и разбира се аз не пропуснах да видя дали наистина си заслужава да пренебрегна любимият си продукт за подчертаване на миглите си.Ето с какво се сблъсках.
В този пост ще спомена нещо, за което се говори и във всички ревюта, които съм гледала на спиралата – името, за което се поразрових малко повече и се оказа, че идва от японски и означава нещо като летящи думи.Не че е много важно за самия продукт, но просто реших да го спомена, защото наименованието й заинтригува и мен в началото.
Опаковката:Продуктът е поместен във флакон с леко необичайна форма в черен и лилаво-розов цвят и стандартен за спирала размер.Аз притежавам варианта „Black angel”  и честно казано не знам реалната разлика между тази и другата, която се предлага просто без този надпис.Може би съм си взела по-наситеночерния вариант.Дръжката на четката, както можете да видите и на снимките е несиметрична и малко по-голяма от стандартните, но в никакъв случай не е неудобна за хващане и не пречи на „маневрите“ при нанасяне на продукта.
Честно казано нямах никакво намерение да заменям спиралата, която редовно си ползвам от около 2-3 години, но все по-често започнах да срещам името Miss Manga по блоговете и не останах безразлична към идеята и аз да я опитам, а и продуктът, който използвах беше на свършване.Какъв по-добър знак от това.Побързах да си я поръчам и се доверих на L’Oreal и за пръв път опитах тяхна спирала.Гледах и съпоставки на въпросния продукт с други от същия бранд и буквално добрите отзиви ме замаяха.
За мен четката и консистенцията на спиралата са в съотношение 50:50, за да се нарече тя наистина успешна.Но нека поговорим първо за четката, която може да се завърта на 360 градуса и е направена от текстилни, твърди власинки .Може би единственият недостатък на четката е, че се движи малко повече отколкото би ми се искало и при първите нанасяния не можех да я контролирам.Но когато видях ефекта върху миглите се постарах да се науча да я поставям по-старателно, защото си струва.Самата спирала е с колагенова, леко гелообразна консистенция, което предотвратява роненето й, т.е. няма го проблема с паднали частици от спирала под очите, когато се приберете след дълъг ден след нанасянето й.
Както пише и на самата опаковка спиралата е насочена към придаване на обем на миглите, не толкова на дължина, което при мен беше търсеният резултат, защото имам малки клепачи и когато извия миглите и нанеса спирала, която допълнително ги удължава се сблъсквам с проблема черни точици в областта под веждата.Но в случая впечатление ми направо по какъв удивителен начин четката разресва миглите, разделя ги една по една и стои сякаш съм си играла отделно аз да си ги разделям.Другото удобство е, че макар и сравнително голяма, четката позволява нанасянето на продукт и на долните мигли като им придава същия задоволяващ ефект като на горните.
Може би най-важният момент е този, в който говоря за дълготрайността, която тествах в най-големите жеги преди 2-3 седмици и бях навън с нанесената спирала около 7 часа.Когато се прибрах имах леки отпечатъци под очите, което смятам за абсолютно нормално, защото и от другите продукти на лицето ми нямаше и следа.След това я пробвах в по-нормално време и ме издържа без никакъв проблем около 6 часа, но ако се налага можеше и още.
Премахва се сравнително лесно, като аз първо си мия лицето с измивен гел, за да се отпусне малко и след това минавам с мицеларна вода.

Можете да намерите на wwww.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар