понеделник, 20 май 2019 г.

Sensodyne Repair & Protect Whitening

Знаете, че най-красивият аксесоар е усмивката и колкото и да се грижим за кожата си и да се стараем да имаме безупречен грим, ако не поддържаме зъбите си здрави и бели няма никакъв смисъл от всичко останало.Забелязах, че много рядко говоря за грижата за хигиената на устната кухина, затова реших днес да ви споделя малко повече за продукта, който използвам от известно време - Sensodyne Repair & Protect Whitening



Не открих пастата случайно, нито я взех просто заради обещаващите свойства.Започнах да я използвам след препоръка на зъболекаря, който посещавам.Колкото и да ми е мъчно да си призная, от няколко години бях малко безотговорна към състоянието на зъбите си, но от тази година ходя редовно на прегледи, лекувам кариеси, а последното нещо, което предприех беше избелване.Има много противоречия относно тази процедура, но в крайна сметка аз реших да я тествам.Не, че зъбите ми са много жълти или имах проблем с тях, но винаги може да изглеждат и по-добре.След процедурата, разбира се, трябва да се полагат съответните грижи за запазване на ефекта от нея, но успоредно с това и продуктът, с който да го правите да не вреди на зъбите.Мисля, че е излишно да казвам, че след избелване емайлът изтънява до известна степен и зъбите става чувствителни.Степента на тази чувствителност е строго индивидуална.За мое щастие, при мен беше сравнително леко и краткотрайно.
Зъболекарят, който посещавам, както и денталният асистент, който всъщност осъществи избелването, са ми освен колеги и близки приятели, в чиито съвети въобще не поставям под съмнение.След процедурата ми дадоха тестер на пастата, за да не ги раздразня с нещо по-агресивно.

Тъй като от години използвам предимно гел пасти за зъби, при първата употреба ми беше малко некомфортно от гледна точка на текстурата, но свикнах бързо.Въпреки, че използвам електрическа четка за зъби, не усетих някаква силна болка или изтръпване при измиването.Пастата се пени достатъчно добре, има приятен, не много силен аромат и вкус, изплаква се лесно и няма неприятен послевкус.
Но най-важното свойство, което и обещава - запазва бляскавият цвят, предпазва зъбите от сенсибилизация и заздравява зъбите.Не я заменям за друг продукт.Като цяло тази паста за зъби беше виновника да обикна самия бранд, защото рядко посягах към пастите им, не знам защо.Ако сте в търсене на добър продукт за устна хигиена, можете да разгледате предложенията на Sensodyne и да изберете това, което отговаря на вашите нужди и изисквания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар