понеделник, 20 май 2019 г.

Nivea Fresh Comfort

Има продукти, към които винаги се връщаме след авантюрите в търсене на нещо ново, просто защото не намираме нищо по-добро.Един такъв must have за мен е Nivea Fresh Comfort


Не случайно избирам днес да ви разкажа повече за любимия си дезодорант.Със затопляне на времето, физиологично започваме да се изпотяваме повече.Много хора са в търсене на правилния продукт, но са малко тези, които знаят на какво трябва да обръщат внимание при закупуването и употребата му.
Аз лично дълги години използвах рол-они и бях сравнително доволна, тъй като по странен начин, през пубертета не се изпотявах обилно или не усещах неприятна миризма при по-тежка физическа активност или по-горещо време.Казвам странен начин, защото точно  през този период започва по-обилното отделяне на тези секрети.При мен тези проблеми започнаха да се появяват след 20тата ми годишнина.

Освен това, че започнах да се изпотявам по-често, ме съпътстват и други проблеми - чувствителна кожа в зоната на мишниците, както и предразположение към затъмняване на кожата в тази област.Затова много внимателно подбирам антиперспирантите си.

Преди няколко години се спрях на продуктите на Nivea, защото за мен са продуктите с най-добро съотношение качество-цена-достъпност.Специално внимание обръщам на това да не съдържат алуминий, който е канцерогенен и при впръскване на продукти с високото му съдържание в зоната на мишниците, чрез жлезите частиците му стигат до гърдите и това е особено опасно за представителките на нежния пол.Особено внимателни бъдете и избягвайте мъжките дезодоранти, където концентрацията на алуминий е в пъти по-висока.

Харесвам точно този вариант на дезодорантите на бранда, особено откакто обновиха опаковките.Определено по-удобно е да са без капачка, която вечно ще изскача и ще се губи.Тези опаковки имат защитен клипс, който заключва пулверизатова при завъртане на края.Освен това ми харесва силата и дозата на впръскване на продукта, което е важно при ежедневна употреба на нещо.

Дезодорантът спазва обещанието да предпазва през целия ден от неприятна миризма и прекомерно изпотяване, но за всеки случай аз съм се запасила с по една опаковка от него навсякъде, където мога да изпитам нужда от него - в чантата, в колата (далеч от попадане на слънчева светлина върху него), в шкафчето на работното място и разбира се, у дома.Това може би е продукт, който складирам най-вманиачено - винаги имам поне по 3 опаковки в чекмеджето-склад, където се запасявам с най-любимите продукти, без които ме е страх да остана.


Няма коментари:

Публикуване на коментар