понеделник, 20 май 2019 г.

MAC Studio Fix Fluid

Знам, че 1000 пъти казвам, че вече си имам топ продукти, които с времето съм приела за най-добри за мен, любими са ми, кълна се в действието им и това се отнася особено за фондьотените.Но 1001 пъти решавам дявола в главата ми ми казва "Ами ако това е по-хубаво?".Случи се така и с този продукт...е, има и други причини. :) 


Знаете, че харесвам сравнително леки продукти за лице, с по-бляскав завършек, подходящи за ежедневна употреба.Винаги, обаче, ми се иска да имам и нещо по-покривно, по-матово, по-подходящо за специални събития.Освен това наближава и сватбата, където ще се наложи за едната част от нея да се гримирам сама и започнах лудо търсене на най-подходящия фондьотен, които да е нещо между двете неща - това, което харесвам и това, което се налага да бъде.След много дълги проучвания и безброй изгледани видеа се спрях на небезизвестния MAC Studio Fix Fluid.


Това е много известен продукт на МАС, към който аз никога не съм проявявала особен интерес, докато не се случиха всички тези събития, за които ви говорих преди малко.Най-голямото предизвикателство беше да се реша да го взема и щом го направих и дойде време за тестването бях много развълнувана да видя дали си струва всички хвалби и дали ще ми харесва толкова, колкото на всичките му заклети фенове.


Да започна от там, че продуктът пристига в стъклено шишенце БЕЗ ПОМПА.Не можете да закупите допълнително и ви препоръчвам да го направите с цел по-правилно дозиране на продукта, за да е максимално икономичен.
Текстурата му е лека, което малко ме изненада.Очаквах по-кремообразна, по тежка консистнция, имайки предвид, че обещава добро покритие.След като изстисках една помпа и половина върху пръста си, разнесох от продукта по цялото си лице, поставяйки точки, като наблегнах в средната част.Винаги правете така - слагайте продукта в центъра на лицето и го разнасяйте настрани.До тук добре.Последва кратка пауза, в която се замислих кое би било най-добре да използвам за разнасянето - пръсти, гъбичка или четка.В 80% от ревютата на продукта използваха кабуки четка и аз реших да направя точно така.С леки движения разнесох продукта.Процедурата се случи лесно, без особени усилия от моя страна, без да остават следи от четката.Това се случва сравнително рядко при покривните продукти за лице.Изчаках няколко секунди, за да видя как ще се фиксира върху лицето - дали ще се матира прекалено, дали ще се напълни във фините линии или ще стане на люспи.За моя голяма изненада, фондьотенът "залепна" по лицето с един много приятен финиш, който не мога да нарека нито матов, нито кадифен, а просто естествен.Покри добре петънцата от пъпки, червенините и другите несъвършенства по кожата.Не го усещах тежко върху лицето, напротив чувствах се сякаш съм с ББ крем.Т.е. оказа се, че продуктът е подходящ и за ежедневна употреба.

Тествах го през целия ден, нямаше инциденти със стичане или заличаване на покривния ефект, затова и дълготрайността я оцених високо.Освен всичко, има и слънцезащитен фактор 15, което е златната среда между предпазване от вредните слънчеви лъчи и лошия ефект от ефект "Каспът" на снимки със светкавица, което се случа при прекалено висок SPF.

Определено обожавам този фондьотен, използвам го и в ежедневието, но ще е част от грима и в един от най-специалните дни в живота ми.Силно препоръчвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар