сряда, 30 януари 2019 г.

Yves Saint Laurent Black Opium

Здравейте с една позакъсняла честитка за Новата година!
Започнах тази година не особено енергична, затова и статиите за Януари позакъсняха, но последните дни събирам енергия и амбиция за всички задачи, които ме очакват в близкото и малко по-далечно бъдеще, защото 2019 няма да е съвсем обикновена година за мен.А защо...ще разберете по-късно през годината.

Реших първите статии за годината да са за продукти, с които съм се сдобила сравнително наскоро, но и достатъчно отдавна, за да дам адекватно мнение и коментар за тях,Да започваме!

Първо искам да ви разкажа за продукта, който беше най-"планиран" като покупка и най-желан като цяло, който в крайна сметка се оказа и новогодишният ми подарък от моя годеник.Говоря за аромата Black Opium от YSL.



Всъщност този парфюм е в wish list-а ми от доста време, но така и не се престрашавах да премина към по-различен аромат.Но след като към поредна поръчка към notino.bg ми бяха добавили тестер и аз го използвах няколко дни решението беше взето и поръчката беше направена...за сметка на милата ми половинка. :))

Знаете, че не съм много добра в описването на аромати, но с мои думи мога да ви го разкажа по следния начин - много женствен, нежен, но едновременно страстен и запомнящ се аромат, който за мен специално е универсален от гледна точка на сезона - не е строго летен или зимен.
Ето и малко по-подробно описание:

База: ванилия, кедър, пачули

Глава: круша, портокалов цвят, розов пипер

Сърце: жасмин, кафе

Вид аромат: ориенталски


За малко да забравя и опаковката - знаете, че не мога да устоя на продукти в красиви флакони и този път не направих изключение.Освен страходен спътник като ухание в ежедневието ми, парфюмът краси и декора на стаята ми,

Ароматът е изключително траен, следователно и доста икономичен, 3-4 впръсквания спокойно гарантират уханието му по мен за поне 7-8 часа.

Ако си търсите подобен аромат или все още се колебаете дали си струва да го пробвате - отговорът е да, грабвайте го! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар