сряда, 30 януари 2019 г.

Clinique Moisture Surge

Друга промяна, която направих в ежедневната си рутина е свързана с грижата за кожата на лицето.Знаете, че от няколко години използвам продуктите на Clinique и в частност серията Moisture surge.Преди няколко месеца преминах към новия вариант на крема за лице, а в началото на тази година реших да дам шанс на още по-новата версия, а именно гел-серумът Moisture surge.

Ще ви кажа откровено основната причина да премина към този вариант и няма и да ви изненадам особено - флаконът.Колкото и любим да ми е крема, самата мисъл, че бъркам в бурканчето и всеки път вземам прекалено голямо количество донякъде ме вбесяваше.И когато си разглеждах из notino.bg и видях новия вариант просто поръчката беше мигновена. 



Харесвам тази серия на бранда, защото е много нежна и неагресивна към кожата, усещам я като изключително подходяща за кожата си (комбинирана) и не на последно място просто харесвам усещането върху лицето си след употреба.Най-хубавото е, че кремовете са перфектни за подготовка на лицето за грим, защото оставят кадифен завършек и чувство за хидратация.

Може да се използва както сутрин, като първична грижа за кожата след събуждане и измиване на лицето, както и преди нанасяне на грим в произволно време от деня и през нощта преди лягане като вечерна грижа.Аз лично го използвам най-често като база под фондьотен или като вечер.
Или ако трябва да бъда по-подробна: след като се прибера от работа първата ми задача е да измия лицето си с гел за лице, след това с тампон напоен с мицеларна вода премахвам остатъците от грима, минавам един път и с тоник, и за финал нанасям серума и крем за очи (любимият ми напоследък можете да видите в другата статия за месеца).Разбира се, изчаквам известно време преди да си легна, защото все пак кремът е предназначен за лицето ми, а не за възглавницата. :)

Както вече споменах за мен водещото предимство на този вариант на продукта е опаковката, която прави продукта освен лесен за употреба и икономичен.Много лесно можете да прецените какво количество ви е нужно и да го дозирате правилно, без да наслоявате прекалено много продукт върху лицето.



Няма коментари:

Публикуване на коментар