четвъртък, 31 януари 2019 г.

Bioderma Sensibio Eye

Всички, които ме следят от по-дълго време знаят, че основния проблем с лицето ми всъщност са кръговете под очите, както и сухотата в тази зона.От години съм в търсене на грижа, която да е подходяща за годините ми, но и да има ефект.Разбира се, наясно съм, че това е свързано и с ген, и с начин на живот, но винаги посягам към нови продукти с надеждата с поне леко подобрение.През последния месец тествах Bioderma Sensibio Eye - околоочен крем, който ми е препоръчван от доста дълго време, но някак все отлагах да пробвам и с последната поръчка от notino.bg вече реших да го грабна.

Ще се повторя, но за мен е голям плюс флаконите на кремовете (няма значение какви) да не са в бурканчета.Последният, който пробвах беше такъв и за мен беше голямо неудобство да го използвам.Затова отново ще започна от там, че Sensibio eye е поместен с тубичка, като продуктът излиза от изтънен накрайник и можете да си го дозирате както искате.Аз лично обичам да използвам грижата з акожата в минимални количества, защото вярвам, че обраното може да доведе до щети, отколкото до ползи върху кожата.


Като цяло съм голям фен на продуктите на бранда и ги използвам от години, но за пръв път тествах техен крем за околоочен контур.
Първото ми впечатление беше изненадващо заради самата текстура - очаквах нещо по-плътно като консистенция, но се оказа, че това всъщност е гел с полу-прозрачен цвят, който се нанася лесно, попива бързо и не оставя мазен слой под очите, а чувство за овлажняване.Допълнителен плюс е, че се усеща и охлаждане, което знаете, че действа много добе на торбичките и тъмните кръгове.

Първите няколко дни усетих единствено това след употреба, но след редовно използване определено имаше ефект и върху тъмнините и фините линии в зоната под очите.Това за мен е много важно от гледна точка на това, че използвам коректор ежедневно, а кремът ми е в помощ както непосредствено преди гримиране с цел подготовка на тази зона за цветната козметика, така и като вечерна грижа.Това, че не оставя мазни следи, както споменах, го прави много подходящ за своеобразна база под коректора и не позволява изсушаване и пълнене по фините линии, което в крайна сметка е главната ми задача.

Продуктът е на достъпна цена, икономичен е и е подходящ за дами на всяка възраст, затова ако сте в търсене на по-нежна грижа за зоната под очите спокойно можете да тествате Bioderma sensibio Eye.

Няма коментари:

Публикуване на коментар