четвъртък, 27 септември 2018 г.

L’Oréal Paris Elseve Total Repair 5 Low Shampoo

Ето, че отмина сезонът, през който косата ни се уврежда най-много в следствие на нещата, които всъщност ни носят и най-голямо удоволствие през лятото, а именно слънчевите лъчи и морската вода.Естествено и аз не се разминах със сухотата в краищата на косата си и увреждането й като цяло.Затова през последния месец наблягам повече на грижата за нея.
Притежавам L’Oréal Paris Elseve Total Repair 5 Low Shampoo от няколко месеца.Бях си го взела от любопитство след всички хвалби от бюти блогъри, но имах толкова много шампоани за изхабяване, че неговият ред така и не идваше.В началото на септември най-накрая го изпробвах и честно казано съжалих, че съм отлагала този момент толкова време.Ето защо...
Всъщност това е най-нестандартният продукт за коса, който съм използвала поради факта, че не се пени.Да, това е доста актуална тенденция, но все пак на мен ми беше малко странно при първите няколко измивания.Точно това свойство на продукта ме караше да съм малко скептично настроена, защото имах чувството, че щом не се пени няма да усещам косата си почистена.Е, не се оказах права.


Противно на очакванията ми, след измиване се усеща точно това типично "поскърцване" на косата от чистота, което аз много харесвам и не мога да постигна с всеки шампоан.
Всъщност изпуснах да кажа най-важното - с какво толкова е специален точи продукт?
Това е революционна формула, с която забравяте за купищата шишенца и бурканчета в банята .От Л' Ореал са обединили всичко, от което имате нужда за пълноценна рутина за косата в едно - шапоан, маска и балсам.Освен, че пестите време, пестите и много пари.Друг голям плюс е, че самата опаковка е с помпа и количеството от 400 мл ще ви стигне за около 2 месеца.

Като грижа за косата, т.е. в ролята на маска и балсам също се справя отлично - оставя я гладка, подхранена и не на последно място ухаеща много приятно.Определено косата ми е много по-жива, откакто го използвам.

Препоръчвам тази грижа на всички, които нямат нервите да си изграят с 20 отделни продукта за коса, желаят да спестят време и пари.Особено в notino.bg можете да го намерите на супер достъпна цена!

Няма коментари:

Публикуване на коментар