четвъртък, 27 септември 2018 г.

Boucheron Quatre

Истината е, че аз самата се изненадвам от себе си колко често ви разказвам за нови аромати в колекцията си.Както не веднъж съм ви споменавала, с години не бях особено голям почитател на парфюмите, не инвестирах в такива от по-високия клас и т.н., но откакто съм редовен клиент на notino.bg и почитател на особено достъпните им цени, експериментирам по-често с ароматите.Последната ми находка е очарователния Boucheron Quatre.


След строго насочени към определен сезон аромати, реших да заложа на нещо, което едновременно е подходящо за всички сезони и да е запомнящ се аромат.След препоръки на няколко приятелки и тършуване из бюти пространството се спрях точно на този парфюм.Наистина доста интересна комбинация, която е супер женствена и определено е аромат, който лесно може да се свърже с притежателя му.Ето и по-подробното му описание:

База: бял мускус, ванилия, карамел, кашмир, кедър 

Глава: лимон, портокал, тангерина 

Сърце: жасмин, праскова, роза, ябълка, ягода

Както виждате има комбинация и от плодови, и от цветни нотки, което прави парфюма нежен и омайващ, а флаконът е поне толкова изискан, колкото и аромата.

И разбира се най-важното, което ни интересува при този тип продукти - дълготрайността, която в случая е доста добра и е от ключово значение и за икономичността.Изискват се 3-4 впръсквания, които се усещат с часове и така пестите и време за опресняване, и самия аромат като количество.

Определено ще получите много комплименти и запитвания за този аромат...обещавам! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар