четвъртък, 27 септември 2018 г.

L’Oréal Paris Magic Retouch

Ето още един революционен продукт от L’Oréal, а именно Magic Retouch спрей.
От няколко години подобни продукти се предлагат на пазара по целия свят, но отне време да стигнат до България и ние, следящите новостите в света на козметиката, само плакнехме очи в очакване на нещо подобно да стигне и до нас.Е, благодарение на любимия на всички бранд, почти от година имаме шанс да се докоснем до него.
Истината е, че аз доста късно се реших да пробвам продукта, защото просто се чудех дали наистина имам нужда от него.През летните месеци, обаче се учестиха поводите за официални прически и като цяло на прибраната коса, с което на яве излизаха малките "голи" петънца по косата, които мен лично много ме дразнят.Така в кошницата ми от notino.bg попадна този магически спрей.


Всъщност главната цел на този продукт е да е първият помощник на дамите, които имат проблем с бързото израстване на белите коси.Точно заради това се предлага и в няколо нюанса, като целта е да изберете най-подходящия за вашата коса.Аз лично притежавам Кафевия нюанс, защото корените ми са тъмни, а на мен продуктът ми трябва точно за там.Както вече споменах на мен ми върши чудесна работа при прикриването на по-оределите участъци в косата, когато я прибера.Няма нещо по-отчайващо от вида на празни участъци заради опадала коса.
Използва се по следния начин - впръсквате на желаното място от разстояние 20-30 см, като е препоръчително да пръскате по малко, с малки интервали, с цел да се нанесе равномерно и максимално естествено.След това просто оставяте да изсъхне за секунди и така...чак до следващото измиване на косата.Не мога да ви опиша каква е разликата след нанасянето на спрея, когато си направя висока опашка и впръскам от него в предната част на скалпа - косата изглежда гъста, плътна, а прическата - завършена.

Като цяло това малко вълшебство в шишенце е нещо просто, но от изключителна важност за по-голямото самочувствие на всяка от вас, която има проблемите, които изброих по-горе, а именно упорити бели коси и петна от опадала коса.При правилна употреба ще свърши чудеса и при вас, опитайте! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар