четвъртък, 27 септември 2018 г.

Lancôme Effacernes Longue Tenue

Продуктът, който ще е под лупата през следващите редове, всъщност пътува към мен в пълния си размер и цялата си прелест, докато аз ви разказвам за него.А сега по-разбираемо: знаете, че съм маниачка на тема коректори заради проблема ми със зоната под очите, а именно тъмните кръгове.Затова освен, че постоянно купувам нови продукти за проба, не пропускам и да се снабдявам с тестери или травел размери на моите спасители в борбата с уморения вид на очите.Именно с такъв малък симпатичен размер на Lancôme Effacernes Longue Tenue се сдобих случайно и побързах да го изпробвам и бях меко казано очарована от резултатите, защото просто отговаря на всичките ми изисквания към един коректор, които ще спомена след малко.След като бях сигурна, че искам пълния размер на продукта, побързах да го поръчам от най-достоверния и бюджетен източник, а именно notino.bg и както вече споменах моят нов любим коректор вече пътува към мен, но не можах да го дочакам, за да ви разкажа за него, затова и на снимката ще видите малкият му вариант (оригиналният размер е 15мл)

Ето и всички мои изисквания към един коректор, за да мога да го нарека перфектен и да заслужи перманентно място в моята грим колекция:

- опаковката е удобна за изстискване на точното количество от продукта, от което се нуждая (опаковките на малкия и големия размер са еднакви).Това пести на първо място самия продукт, а респективно и пари и на второ място улеснява целия процес на гримиране не само при коректорите, а при кремообразните продукти като цяло;
- разнася се лесно - това мисля, че няма нужда дори да го обяснявам.Един коректор трябва да се разняся еднакво добре и с четка, и с гъбичка, и с пръсти.Аз лично предпочитам първия и последния вариант при този продукт;
- има хубав завършек - напоследък предпочитам коректори с по-мокър финиш, защото матовите прекалено изсушават зоната под очите.Предпочитем да използвам лека пудра от горе, с която да избегна размазването на спиралата в следствие от допира до коректора;
- не се натрупва във фините линии под очите - излишно е да казвам, че гледката въобще не е приятна и като цяло се губи смисълът от използването на грим продукт;
- дълготраен е - последното нещо, за което искате да мислите в дълъг и натоварен ден е дали коректорът ви е още си е на мястото, нали?Ето защо и това е толкова важно.

Като цяло съм любител на продукти, които освен всичко останало са и класни сами по себе си.А този е точно такъв.Дори ароматът му напомня на скъп френски парфюм.Препоръчвам горещо на всички любители на хубавата козметика!

Няма коментари:

Публикуване на коментар