понеделник, 18 юни 2018 г.

Burberry My Blush

Здравейте!Този пост ще ви дойде като гръм от ясно небе, защото знаете, че рядко говоря за парфюми.Причината е, че рядко сменям ароматите, които ползвам, а и трябва нещо много да ме впечатли, за да ви говоря за него.Днес ще ви разкажа малко по-подробно за аромата, който използвам в момента, а именно Burberry My Blush.


Както вече споменах, рядко сменям парфюмите си.Но честно казано ароматът, който използвах ежедневно започна да ми идва тежък за летните месеци и започнах търсенето на нещо по-свежо.По същото време ми предстоеше и абсолвентският бал и за моя огромна радост се оказа, че приятелят ми е решил да ме изненада именно с нещото, което търсех.Когато видях, че ми подарява парфюм бях едновременно изненадана и предубедена - дали пък щеше да ми хареса?Е, колебанието ми не продължи дълго, защото се влюбих в аромата още от първото помирисване.Оказа се, че е поръчвал "подарък" и за себе си от enzo.bg и е решил да ме зарадва с нещо, което знае, че ми трябва.Е, поел е риск, но си е заслужавало...определено! :)

За мен от изключителна важност е опаковката на един парфюм - ако не стои стилно върху тоалетката ми, просто няма как да ме спечели.My Blush определено е разкошен още на пръв поглед - стилна, изчистена опаковка, но с изящни детайли и ... розов!Напоследък съм обсебена от този тон на розовото и не мога да бъда безразлична към цвета на опаковката.Флаконът на парфюма е сравнително масивен, направен от стъкло.Като разфасовка можете да го намерите в два варианта - 50 и 90мл.

Разбира се, няма как да не опиша нотките на даден парфюм, когато му правя ревю, затова ето ги и тях:

База: глициния, жасмин;

Глава: лимон, нар;

Сърце: здравец, зелена ябълка, роза


А за дамите, които не разбират толкова от тези описания (като мен) ще опиша парфюма с мои думи: типично летен, романтичен аромат, предимно цветен, но и с цитрусови нотки (както се вижда и от състава).Определено е подходящ за жени на всякаква възраст, дори и за тийнейджърки, освен това е и запомнящ се и спокойно може да ви асоциират с него при постоянна употреба.Има задоволителна трайност при правилно използване - пръскайте на местата, където усещате пулс - на врата, ямките на лактите, китките и т.н., но без да разтърквате след напръскването.Така ще увеличите дълготрайността на парфюма си.

Това е моят летен фаворит при ароматите, а кои са вашите? :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар