понеделник, 7 май 2018 г.

MAKEUP REVOLUTION I ♥ Makeup Blushing Hearts

Продуктите от този тип от доста време са на пазара и са сравнително популярни.Не знам защо с години избягвах да пробвам нещо подобно, може би заради предразсъдъците ми относно опаковките - струваха ми се прекалено сладникави и "джиджани".Но напоследък доста често започнах да попадам на влогърки, които използват именно този продукт и реших да погледна дали се предлага в enzo.bg.Е, за мое щастие намерих MAKEUP REVOLUTION I ♥ Makeup Blushing Hearts и реших, че нямам какво да губя и ружът директно се озова в кошницата, а от там и в ръцете ми.Е, оказа се, че доста дълго време съм била само и единствено губеща от факта, че не съм тествала този бижу.


 Нека да разкажа малко повече за същността на продукта.Това е печен руж, който е съставен от три нюанса, които могат да се смесват, но при желание могат да се използват и поотделно.Сега е моментът да вметна, че се предлага в няколко цвята, от които аз се спрях на Iced Hearts.

Като цяло при пръв поглед си мислите, че най-впечатляващото нещо в този продукт е опаковката му и сладурския вид, но определено има какво още да покаже - външният вид е само един плюс.



Нюансите в моят продукт са златен, розово-златен и нещо между прасковено и бронзово.Всеки сам по себе си е прекрасен, но при смесването им се получава нещо уникално.Аз използвам скосена пухкава четка, когато искам да нанасям продукта като руж, но тъй като открих, че стои перфектно и като хайлайтър прибягвам и към четка-ветрило за по-концентрирано нанасяне на съответните места.И в двата случая придава сияен, но естествен вид и стои изключително нежно.

Ружът се усеща като кадифе на допир, не праши и е високо пигментиран.Разнася се лесно върху лицето и като дълготрайност изкарва доста добра работа, особено имайки предвид горещите дни, през които го тествах.

Получавате огромното количество от 10 грама, които с такъв пигментиран продукт ще ви стигне за дълго време.Определено това е продукт, който си струва да тествате не само защото е икономичен и достъпен като цена, но и резултатите с него няма да ви оставят безразлични.

Няма коментари:

Публикуване на коментар