понеделник, 7 май 2018 г.

Sigma F80

Може би вече съм ви споменала, че колекцията ми от четки се състои изцяло от представители на Sigma.В ревютата за този месец ще ви поговоря за две от най-използваните ми четки, които за отрицателно време се превърнаха в абсолютен фаворит.


Първата четка, за която искам да ви разкажа е Sigma F80, а именно най-популярната четка за фондьотен не само на бранда, но и като цяло в бюти средите.
Представлява кабуки с доста гъсти косми.Истината е, че имах предразсъдъци за използването на този тип четки, но тази промени представите ми за гримирането като цяло.
Още от началото на връзката ми с гримирането се уплаших от използването на този начин за нанасяне на кремообразни продукти и се насочих към гъбичките.Но ако следите бюти влогърите ще забележите, че в последната година използването на бюти блендерите лека-полека взе да залязва за сметка на ползването на четки и то не кои да е.Най-често започнах да виждам точно тази, а и след като я видях налична в enzo.bg и нямаше нужда да рискувам с доставки, които могат да отидат на митница реших, че това е момента и поръчах.




Минаха около 4 месеца, откакто имам F80 и мога да кажа, че не съм използвала нищо друго освен нея за нанасянето на фондьотен...и не само.Оказа се страхотна за нанасянето на абсолютно всякакъв вид кремообразни продукти - от коректор до бронзант.Истината е, че не очаквах, че четка може да нанася толкова равномерно, без да оставя белези и без да попива половината от продукта.Освен, че резултатът е безупречен всичко се случва и по-бързо, което определено е голям плюс, особено в забързаното ежедневие.
Имах опасения за измиването, тъй като е доста гъста четка, но с лекота се измива както всички стандартни четки.Знаете, че използвам бебешки шампоани и вода със средна температура.Ако по белите краища се е запечатал продукт, който упорства, просто използвам обикновен сапун, в който обтривам четката, изплаквам и готово.
Определено това е една от най-най-най любимите ми четки и е в топ 3 мъст хев продукти за нансяне на грим.Може би скоро ще има и такъв пост с всички необходими четки за перфектен грим, какво мислите? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар