вторник, 19 юни 2018 г.

CHANEL Stylo Yeux Waterproof

В този пост ще ви разкажа колко точно може да си заслужава просто един...молив за очи.Представям ви новият мъст хев в моята грим колекция - CHANEL Stylo Yeux Waterproof


Всъщност от дълги години имам черни моливи, които са ми фаворити и са на супер достъпни цени и се заричах, че не бих вложила по-голяма сума в точно такъв продукт.
От известно време, обаче, забелязах, че в горещините започвам да се размазвам, не получавам достатъчна наситеност или самата консистенция се разваля прекалено бързо.
Съвсем случайно гледах няколко влогърки, които препоръчваха горещо точно този молив и ме заинтригуваха.Побързах да проверя за наличност в enzo.bg и се приех предизвикателството да пробвам молив от толкова висок клас.

Гилзичката е съвсем класическа, типична за бранда.Моливът е автоматичен, което за мен е голям плюс, защото мразя да остря стандартните моливи.Този, както повечето от този тип, има малка острилчица в задната си част.

Интересното тук е изборът ми на цвят.Не избрах класическото черно, а цвят 88, който има леки кафеникави нотки, не е напълно черен като въглен.Причината е, че ако сложа нещо прекалено тъмно на очите си изглеждат прекалено блудкави, а когато има кафеникави нотки погледът се подчертава много по-добре.Разбира се, можете да си изберете цвят от широката гама нюанси, в които се предлага продуктът.


Моливът се нанася много лесно, не е нито прекалено мек, за да не можете да го ползвате на горния клепач, нито прекалено твърт, за да не можете да го ползвате във водната линия, където го използвам аз по-често.Придава много дълбока изразителност на тъмнокафевите ми очи и определено носи завършеност на грима ми.
Тук ключовата дума е трайността на продукта.Знаете, че когато инвестирате в нещо такова искате задължително да издържа максимално дълго време на очите.Е, този молив няма мърдане!Както и името подсказва е водоустойчив и определено е такъв и на "практика".Дори, когато се насълзих на сватба преди дни, не помръдна.А премахването му не е за сметка на дълготрайността, напротив - с памучно тампонче с мицеларна вода се премахва за секунди.

Ако сте в търсене на перфектният молив за очи непременно пробвайте CHANEL Stylo Yeux Waterproof.




Няма коментари:

Публикуване на коментар