понеделник, 18 юни 2018 г.

LANCÔME Grandiôse

Освен аромата, смених и друг любимец в козметичната си чантичка.След близо 2 години обсебеност от Monseur Big на Lancome, реших да дам шанс на друг, не по-малко известен представител на бранда - LANCÔME Grandiôse.Знаете, че спиралите на марката са едни от най-добрите на пазара и това никак не е случайно или незаслужено.


След като Monseur Big започна да посвършва, веднага се насочих към enzo.bg, за да поръчам нова.Но разнообразието от спирали, които предлага марката (бях сигурна, че отново ще заложа на същия бранд) започнах да се замислям дали пък да не пробвам нещо ново.От дълго време съм любопитна дали Grandiôse си заслужава славата и накрая се поддадох на изкушението и я поръчах.

Както и сами виждате, тази спирала е извън всякакви стандарти като дизайн.Флаконът е по-голям от обичайното, с леко стеснение в горния край.Частта, където е самата спирала е от черен мат, а в горната част (четката) е изобразена символичната за бранда роза.Няма как тази опаковка да ви остави безразлични!Освен това и количеството на продукта е по-голямо от стандартното - цели 10мл!

Но още по-впечатляваща и нестандартна е самата четка - както виждате, тя не е права като тези, които сме свикнали да виждаме и използваме, а е извита.Всъщност това беше причината да съм толкова нетърпелива да ползвам продукта - дали заради тази извивка нанасянето е по-лесно и по-ефективно?Първите няколко пъти бях напълно разочарована и дори мислях да я подаря на някого.Просто не се справях с нанасянето и резултатите бяха съвсем нормални, нищо впечатляващо.Но инатът ми се задейства и се оказа, че тази четка е в пъти по-удобна от стандартните, щом свикнеш с нея.Извивката помага да се достигне до всяка мигличка и предпазва от допиране до клепачите.Самата четка е доста по-различна от тези, които съм свикнала да използвам - силиконова, с много къси "шипчета", но пък е супер удобна за използване.



Да дойдем и на най-важното - ефектът след нанасянето.Наистина миглите стават точно такива, каквито всяка жена иска - разделени, наситено черни, обемни и забележими...или както обичам да казвам аз - пеперудени.Не се размазва през деня, но пък се мага изключително лесно, което за мен е голям плюс, защото никой не обича досадни спирали, които докато изчистиш ти падат миглите.

Ако си търсите спирала, която да прави миглите ви неотразими, определено си струва да опитате LANCÔME Grandiôse.

Няма коментари:

Публикуване на коментар