неделя, 5 ноември 2017 г.

Paco Rabanne Olympea

Покрай постовете ми в социалните мрежи знаете, че напоследък се разви страстта ми към хубавите парфюми.Дори бих казала "появи се", защото никога не съм имала интерес към ароматите, не съм инвестирала в тях и не мога да ви кажа конкретна причина.Но в последните години може би съзрях и реших, че е крайно време да притежавам по-изискани аромати, подходящи за възрастта ми, за разлика от предхождащите ги сладникави и плодови.Интересното обаче е, че за разлика от повечето момичета запалени по козметиката, аз предпочитам да си избера един аромат, да го изхабя за един сезон и да премина към нещо друго подходящо за следващите месеци, отколкото да трупам по няколко шишенца и да си обърквам обонянието.Днес, доколкото мога, ще ви разкажа за най-новата си придобивка - Olympea на Paco Rabanne.

\

Всъщност от лятото си бях харесала аромата, когато го "надуших" минавайки покрай моя позната.Набързо поразпитах за самия парфюм, но реших да поизчакам до по-студените месеци, защото за моите критерии това определено е тежък аромат, по-подходящ за есента и зимата.И така, тъкмо предишния ми парфюм беше на свършване, насочвах се към закупуването на този и хоп - получих Olympea като подарък за рождения ми ден от моите родители (смятайте, колко често съм споменавала, че трябва да си го взема и те са решили да ми го подарят ха-ха).И така, това беше предисторията, сега малко повече за самия аромат и неговата опаковка, знаете, че съм ценител на добрия външен вид на козметиката си.

Опаковката не е класическа, доста е стилна, но няма какво много да описвам, освен да подчертая почти розово-златните пластмасови детайли около стандартното стъкло.Като оформление можете да я видите сами.
Парфюмът се предлага в три разфасовки - 30, 50 и 80 мл, като аз притежавам най-голямата.
Ето и състава, който лееееко копирах от enzo, защото в разпознаването и описването на аромати съм кръгла нула:

глава: джинджифил, жасмин, мандаринка  
сърце: ванилия, сол  
база: амбра, кашмирено дърво, сандалово дърво

Общо взето забелязвам, че ме впечатляват винаги аромати с някакъв цитрус и сандалово дърво.
За усещането на парфюма не мога да ви говоря кой знае какво, но истината е, че за мен това е типичен женски аромат, дори приятелка се пошегува, че й мириша на малко по-голяма жена (е, външният ми вид ме подмладява, поне парфюма да подсказва, че съм по-зряла ха-ха).Наистина, мисля, че открих това, което исках, а именно да се усеща, че съм аз, дори някой да е със затворени очи, да намеря миризмата, която да ме откроява.Разбрах, че е така, когато напоследък зачестиха въпросите "Ти ли миришеш така?"...за моя радост - в добрия смисъл на израза. :)

За трайността ще кажа, че ме задоволява, около 3 часа се усеща като току-що напръскан, след това ефекта леко намалява, но по връхните ми дрехи, които естествено не пера всеки ден, го усещам цели седмици.Това мисля, че е достатъчно показателно.Но все пак трайността е относително качество и се променя от човек до човек.

Това е моят зимен аромат, какви са вашите? 


Няма коментари:

Публикуване на коментар