неделя, 5 ноември 2017 г.

CATRICE Camouflage

Докато разглеждах блога и колекцията си и се чудех за какво да ви разкажа бях шокирана от факта, че все още нямам статия за най-използвания продукт в ежедневния ми грим, а и не само и реших, че този пропуск веднага трябва да се поправи.На вашето внимание, моят най-добър приятел - CATRICE Camouflage.



Истината е, че дори не мога да си спомня от колко години вече този коректор е мой спътник в ежедневното прикриване на моят най-голям проблем, а именно кръговете под очите.Дори и не мисля в тази статия да разтягам локуми, просто накратко ще ви опиша продукта и директно ще ви кажа просто да го поръчате без да се замисляте, имайки предвид и невероятно достъпната цена, особено в enzo.
За ваша голяма изненада един от моите фаворити в грима дори няма кой знае колко атрактивна опаковка, никак даже.Коректорът е в класическо плстмасово бурканче, с капачка с винт и прозрачна горна страна.Но пък какъв продукт се крие вътре...
Това е кремообразен коректор, в нюанси за всеки тип кожа като подтон.Моят цвят е 025, който е прасковен нюанс с цел да прикрия кръговете по-добре.Но истината е, че се слива перфектно и с кожата ми, когато ми се появи някоя упорита пъпка или червенини около ноздрите.Обикновено го нанасям с пръсти, защото от топлината на пръстите и без това страхотната кадифяна консистенция се размеква още повече и разнасянето става детска играчка, а покритието - отлично.Както казах консистенцията е кадифяна - завършекът не е нито прекалено мокър, за да ви се размазва спиралата, нито е прекалено напудрена, за да изглежда и се усеща неприятно.Най-големият плюс е, че не се събира в линиите, което на мен специално ми се случва много рядко с коректор.Принципно този тип коректори се използват само, за да заличат тъмнини и върху тях вече се нанасят по-жълтеникави течни коректори за озаряване.Аз това го правя, когато имам желание да се занимавам повече с грима си и естествено при по-специални събития, но този продукт ми е най-добър приятел особено когато бързам и единственото, което правя е с пръсти да нанеса малко от него под очите, да "ударя" една спирала и да излизам.И ефектът определено е на ниво.
Определено това е нещо, което ще е от полза на всяка от вас с проблеми с кръговете под очите и не само.Мога само да кажа, че имам подобен продукт на цена 10 пъти по-висока от на този, но не може да му стъпи и на малкия пръст.Затова просто грабете от този продукт или дори като  мен се запасете с поне още 2-3. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар