неделя, 5 ноември 2017 г.

BENEFIT BROWVO!

Ето и едно от най-любопитните неща, за които се ви говоря от доста време насам, нещо, което е част от ежедневната ми рутина и наистина действа - BENEFIT BROWVO!

Мисля, че този продукт излезе, когато се подновиха опаковките на всички продукти за вежди на бранда и предизвика голяма еуфория у всички любители на добре оформените вежди.На мен лично ми "потекоха лигите" по него след хвалби от страна на много любима влогърка и зачаках да имам някакъв достъп до него, за да го поръчам.Истината е, че не ми беше чак толкова наложителен, затова е исках да поръчвам от чужбина и мина доста време, забравих за продукта и хоп - един ден разглеждайки графата "нови" в enzo ми се наби на очи и веднага беше поставен в кошницата.И вече беше в моите ръце.

Ще си кажете "Какво пък толкова е това?".Всъщност да, не уточних какво точно представлява BROWVO!.Всъщност главно се използва за база преди предприемането на каквато и да е друга стъпка спрямо оформянето на веждите, т.е. като гела за вежди, но първа стъпка вместо последна.Но всички луднаха по продукта, след като се разчу, че подхранва много добре веждите и води до растежа на косъмчетата, както и на поникването на нови такива.Ето защо бях толкова решена да имам този гел.Главно имам проблем с веждите във вътрешния им край, където бяха доста редички и ми се налагаше да отделям доста повече време за тях сутрин, когато е особено мъчение да се занимаваш с това.И да, и аз наблюдавах ефекта върху себе си, но след малко ще говорим повече за това.Сега по същество.


Ако не кажа няколко думи за опаковката няма да съм аз, знаете, но тук наистина има детайли, които трябва да се споменат.На първо място няма как да не похваля BENEFIT за невероятния нов (вече не чак толкова) облик на продуктите им за вежди - човек иска да ги притежава само заради вида им върху тоалетката си.Този продукт е с опаковка тип писец, който пуска продукта чрез въртене отдолу.Накрайника е скосен, силиконов и с малки издатини, които сресват веждите, докато нанасяте от гела, освен това дава усещането и за лек масаж, което пък подпомага проникването му в кожата и предизвиква по-бързия растеж на веждите.Истината е, че аз главно наблягам на частите, където имам по-редки косъмчета, както казах.И след месец ползване ефекта е напълно видим, скоро ще ви кача снимки и в социалните мрежи.
Заради този ефект доста се поразрових за състава на продукта и единствените неща, които по някакъв начин биха имали ефект върху косъмчетата според мен са кератина, зехтина и маслото от жожоба.Честно казано очаквах да видя продукти като рициново, бадемово и лешниково масло, но няма значение.Важно е, че фактът е налице.
Като база преди цветните продукти за вежди не съм го пробвала, защото не смятам, че имам нужда, но определено виждам състоянието на веждите след нанасяне и никак не ми се струва нелогично да се използва и така, добра идея.
Препоръчвам горещо продукта на всички, които имат нужда от малко по-гъсти вежди...а и знаете, че те са на мода в момента. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар