неделя, 5 ноември 2017 г.

ELIZABETH ARDEN Ceramide - Nectar

Знаете, че не съм най-големият фен на ружовете, не трупам ружове като полудяла (както правя с бронзантите например), но набележа ли си 1-2 любими продукта ги пазя като очите си и не ги заменям за нищо.Днес ще ви разкажа, че най-новия от трите ружа в колекцията си, които са моите незаменими спътници при желание за по-съвършен вид на грима ми - ELIZABETH ARDEN Ceramide.



Както вече споменах не съм запалена много по ружовете, но намирам за много удобни и ефектни кремообразните продукти за скули.Дълго време в колекцията си имах палитра с три кремообразни ружа от сравнително достъпна марка, но с времето консистенцията им се промени, започнаха да не са толкова добри колкото преди и реших да разгледам в enzo за нещо подобно, което да ми върши работа, защото определено без подобен продукт усещах празнина от козметична гледна точка.След кратко търсене се спрях точно на този продукт, като цвета, който избрах е Nectar - прасковено-коралов нюанс, перфектен за моите изисквания към руж.
И така зачаках продукта да пристигне при мен, без да обръщам внимание на описанието му като цяло.



При мен се озова един миньон, което в първия момент много ме разочарова, защото не бях погледнала въобще, че количеството е 2,7гр.След като се замислих обаче, прецених, че това всъщност е голям плюс, защото така или иначе рядко ползвам ружове и по-добре да е малко количество, което да изхабя докато е в срок на годност, отколкото да изхвърлям развалена козметика.И така започна нашата любов с това прекрасно бижу.Още от златната опаковка можете да разберете колко е класен и симпатичен и отвън.
Самата текстура на продукта е по-плътна в сравнение с предишните ми ружове, но се разнася изключително лесно.Предимството естествено е високата пигментация.За разнасяне аз лично използвам стиплинг четка (което може да се забележи и по самия руж).За ефекта, който аз обичам, а именно леко подчертаване на руменината на бузите ми е необходимо минимално количество - 2 "потапяния" на четката в продукта и воала!
Заради кремообразната формула и трайността е доста висока, обикновено го използвам в комбинация и с кремообразен пронзант и хайлайтър, най-чество в по-топли дни или когато искам да изглеждам максимално естествена.Наистина доста добър продукт, който се радвам, че е част от моята малка, но подбрана с внимание и обич колекция.



Няма коментари:

Публикуване на коментар