четвъртък, 5 октомври 2017 г.

MAC Amplified Creme Lipstick Blankety

Знаете, че никоаг не съм била маниачка на тема червила.Това е странно за много хора покрай мен, защото имам плътни устни и обикновено се смята, че ми отиват всякакви червила.Това обаче е доста относително, защото не се възприемам с всичко както заради цветове, така и заради формули на червилата.И всеки път си разчиствам колекцията и оставям все по-малко и по-малко продукти за устни, но едно е сигурно - не мога да се откажа от моите любими МАС-чета...особено от тези в светлите нюанси.


Най-новото попълнение в колекцията ми е Blankety от червилата на МАС с Amplified завършек.Т.е. свръхкремообразна формула, плътен цвят с пълно покритие и полулъскав завършек - един от любимите ми видове що се касае до червила.Мога да причисля това към любимите ми "сложи в чантата и при нужда просто нанеси, когато имаш нужда, дори да нямаш огледало" червила.Обичам продуктите, които мога да нанасям навсякъде сякаш просто си слагам балсамчето за устни.Това го позволява страхотната консистенция и естествено непретенциозният цвят.За опаковките на червилата на бранда има ли нужда да говоря за стотен път?Хайде да обощим - перфектната класическа черна гилза с перфектен механизъм и най-якото нещо, което можете да държите на тоалетката си. :) Получавате 3 гр.продукт.
За консистенцията си говорихме достатъчно.Нека ви разкажа малко повече за самият цвят.Blankety, точно както подсказва и името му, е червило напомнящо за уют.Аз обичам да го наричам "червилото ми, което прилича на мляко с какао".Много прилича на друг мой любимец от МАС, но това е нюд с по-студен подтон, което стои дори леко телесно на устните.Съдържа малко прасковено, малко кафеникаво, малко розово..абе общо взето от всичко хубаво по малко, както обичам аз.Затова е перфектният нюанс и при ежедневните гримове, и при по-предизвикателните.А с опушен грим на очите стои У-Н-И-К-А-Л-Н-О!
Осъзнах колко са хубави червилата още веднъж днес, когато 3 часа след нанасянето на подчертавам супер кремообразно червило, едно момиче в болницата, където съм на практика ме загледа и ми зададе въпроса "С какво червило си, много е хубаво?"Дори аз не бях забелязала, че е толкова дълготрайно!И това при положение, че бях пила вода от бутилка няколко пъти.Ето защо всяка стотинка за тези продукти си заслужава.Целувки от мен и намацаните ми с това червило устни. :*
Продуктите на МАС можете да намерите на enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар