четвъртък, 5 октомври 2017 г.

PALMER'S Hand & Body Coconut Oil Formula

Такааа..най-накрая дойде любимият ми сезон, a с него и нуждата за по-интензивна грижа за цялото тяло - като започнем от имунитета, та чак до най-малките детайли на тялото.Знаете, класическия проблем през по-студените месеци е този със сухата кожа.Аз лично нямам навика да се мажа обилно с кремове и масла по цялото тяло (което никак не е окей), но пък отделям много специално внимание на кожата на ръцете, защото заради професията си постоянно си мия ръцете и ги дезинфекцирам, а това води до по-бързо изсушаване и напукване.Особено напоследък имам много неприятни люспи по пръстите, които дори водят до образуване на рани.Затова започнах търсенето на някакъв продукт за ръцете си, койтода е дълбоко хидратиращ, да попива бързо и ако може да ухае приятно.Е, намерих го в лицето на PALMER'S Hand & Body Coconut Oil Formula:


Всъщност си харесах този крем от маникюристката ми, която го използва и ми сподели, че го поръчва от познати в Англия.След като се позаинтересувах, обаче се оказа, че се предлага в enzo.bg и незабавно беше поставен в кошницата.Няма да излъжа ако кажа, че главното нещо, което ме спечели е ароматът, а именно на кокос.Може есента да е дошла, но кокосът си остава един от любимите ми аромати. ;) 
Кремът е в тубичка с капаче, което се отваря и затваря с клик, а не с въртене, което е голям плюс за мен, защото вторият тип е много неудобен особено при затваряне, когато ръцете вече са мазни.Тубичката е 60 гр и не мога да пропусна да кажа, че изглежда като нещо много скъпарско. :р 
Самият крем има сравнително гъста консистенция, не се разтича от тубичката, затова е удобно да го дозирате според моментната нужда на ръцете си.Например аз изстисквам количество колкото лешник, когато усещам наистина голяма нужда за хидратация, но когато просто ей така съм се сетила да си сложа крем (много често от скука) слагам просто една точица и ми е предостатъчна.Нанася се лесно и оставя лек филм на ръцете за около 1-1,5 мин, след което изцяло попива в кожата.Честно казано не мога да кажа колко точно време оставя ръцете хидратирани заради честото измиване от моя страна, но мога да кажа, че не усещам нужда да се мажа през по-малко от 1,5-2ч.
И най-готиното от всичко е, че когато го изкарам по време на лекция, за да се намажа всички започват да се оглеждат и да ме питат на какво замириса, откъде е и колко струва.Това е любимото ми.
Кремът се предлага и с аромат на какао, който също е много приятен и мисля да поръчам от него щом изхабя този, но едва ли ще е скоро.
Ако си търсите нещо интересно и подхранващо като продукт за ръце - погледнете продуктите на Палмърс. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар