четвъртък, 7 септември 2017 г.

GUERLAIN Mon Guerlain

Нещо друго, за което много се вълнувам да ви разкажа е ароматът, който използвам в момента.Отново ще бъда откровена и ще призная, че никога през живота си не съм инвестирала в нещо по-луксозно що се отнася до парфюм.Пътуването ми до Париж обаче ме вдъхнови най-накрая да избера някой по-специален аромат за себе си и да се поглезя.Веднага щом се върнах от Франция започнах да обикалям магазини като замаяна с цел да избера най-подходящия за себе си.Първо искам да кажа, че не харесвам прекалено силните или прекалено сладки аромати.Обичам да ми мирише на чистота, на елегантност, на жена.И след 3 часа обикаляне, почти задушаване от миризми и дори отчаяние ми беше препоръчан точно ТОЙ - Mon Guerlain.


Това може би е най-луксозното нещо, което съм притежавала - и като опаковка, и като аромат, и като усещане.Моето малко бижу.Никога не съм била човек, който да държи на парфюма си, но благодарение на това шишенце се привързах към съдържанието му и така вече почти половин година.Не съм много добра в описанието на аромати, но ето състава на парфюма:

глава

бергамот, лавандула

сърце

жасмин самбак, ирис

база

сандалово дърво, таитска ванилия, кумарин
Както казах, не разбирам много от аромати, но определено това е най-най-най-точният за мен и съм влюбена.Моят е 50 мл, но го има и в различни разфасовки.Издържа с часове, дори разбрах, че след като съм прегръщала племенника си вкъщи, след като се напръскам с парфюма, снаха ми е усетила аромата след като малкият се е прибрал.Можете сами да си направите извода.А и чувството непознати хора да те спират и да те питат какъв ти е парфюма е уникален.
Колкото и да говоря няма как да разберете колко е уникален този продукт преди да го помиришете.Затова не чакайте, а бягайте към някой магазин - ще ми бъдете благодарни.Но на най-изгодни цени можете да го намерите в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар