четвъртък, 7 септември 2017 г.

YVES SAINT LAURENT Touche Éclat Le Teint

От цяла вечност планувам да се сдобия с един фондьотен и все отлагам и отлагам, но когато влезе дори в сънищата ми реших, че е крайно време да се "съберем".На вашето внимание - Touche Eclat le teint by YSL.


Всъщност това е първият ми продукт от бранда.Причината да отлагам да се сдобия с него беше първо цената и второ фактът, че имам прекалено много фондьотени за човек, който използва такъв тип продукти най-много 4-5 пъти месечно.Но както казах вече започнах да го сънувам, а и прецених, че enzo.bg го предлагат на прекалено достъпна цена, за да го пропусна.И така ТОЙ се озова в ръцете ми в цялата си прелест.
За опаковката не мисля, че има нужда да говоря - тя говори сама по себе си.Най-луксозният продукт, който притежавам.Бутилката е стъклена и масивна, със златна капачка и надписи.
Голям плюс е наличието на помпа, защото като продукт от по-висшия клас е нужно икономично използване, а това става с правилното дозиране.


Още преди да закупя продукта, знаех, че не трябва да очаквам голяма покривност, а нещо по-леко.Точно това и търсех, тъй като другите ми ФДТ-и са все много плътни, с висока покривност.Исках този да ми е от полза за ежедневните визии.
Ароматът е много приятен, луксозен, но не дразнещ и "парфюмен".Консистенцията е сравнително течна и затова аз предпочитам да го разнясям първо с пръсти и след това леко да мина с влажна гъбичка отгоре, за да изравня.Покривността е лека и ако имате много големи несъвършенства за прикриване ще се наложи да използвате някакъв коректор под или върху продукта.Завършекът е по-скоро нещо средно между мат и "глоу", мога да го опиша като копринен.Издръжливостта е много добра, изглежда току-що нанесен и след цял ден на лицето.Много добре стои с кремообразни продукти върху себе си - бронзант, руж, хайлайтър и затова аз предпочитам да го нося точно с такива.
Количество - 30мл.
Като цяло това е един от най-дългоочакваните и харесвани продукти в колекцията ми.Ако сте в търсене на подобен ФДТ и сте готови да инвестирате повече в козметика - определено препоръчвам.


Няма коментари:

Публикуване на коментар