четвъртък, 3 август 2017 г.

CLINIQUE Pop червило + основа

Иии този пост ще ви изненада малко, защото обичайно не купувам много продукти за устни.Всъщност ще ви разкажа за червило, което имам в мини размер, но толкова ме впечатли, че определено ще си закупя и пълноразмерният продукт.На вашето внимание - моето малко бижу - Cherry pop от Clinique.


Всъщност чак сега прочетох, че това е червило съдържащо основа.Това обяснява дълготрайността му. :) Получих това миньонче като подарък и първо не ми направи особено впечатление, но реших да го пробвам, защото единственото ми червено червило е много матово и трудно за носене.За пръв път пробвам цветната козметика на бранда и съм много приятно изненадана.Първо ще поговоря за самия продукт като цяло - нанася се изключително лесно, със среден завършек е (не е нито много блестящо, нито е матово).Но главно, както казах, ме впечатли, че се плъзга като масло по устните.Нямах проблеми и с отбелязването по зъбите.Пробвах го за няколко часа и нямаше мърдане, докато не хапнах, когато разбира се се наложи да го изтрия.Определено е топ продукт за носене вечер, само на по питие (със сламка, може би).Точно с това червило искам да наблегна на цвета.Кръстили са го съвсем подходящо.Изящен червен цвят, който можете да носите например само с една очна линия и ще съберете всички погледи.Наситен, пигментиран, привличащ вниманието продукт.Наистина бях скептично настроена към грим продукт на бранд, който е известен главно с бялата си козметика, но отново си доказах, че предразсъдъците не са добро нещо.Определено бих искала да пробвам и по-светлите, ежедневни цветове от тази серия.А на вас препоръчвам силно да пробвате продуктите при първа възможност.
Цялата гама цветове може да разгледате на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар