четвъртък, 3 август 2017 г.

CLINIQUE Moisture Surge

Привет!В този пост ще си поговорим за крема за лице, който открих след дълго търсене на перфектния продукт за мен.
За тези от вас, които не знаят искам да подчертая, че имам комбинирана кожа, с не много силно омазняване на Т-зоната.Главният ми проблем е образуването на черни точки и по-разширени пори около носа и по него.Наблягам на по-качествената бяла козметика от сравнително скоро и като медицинско лице предпочитам да се обърна към някого с квалификация в областта на козметиката затова предпочитам аптеките за консултация.Всеки път, обаче бивам насочена към матиращи кремове с плътна консистенция.Kогато ги нанеса имам проблем с недостатъчното хидратиране и най-дразнещото за мен - гримът ми се нанася неравномерно след употреба на кремовете.Затова започнах да търся такъв в гелообразна форма.Сетих се, че съм ползвала тестер на Moisture surge от Clinique и реших да заложа на него.


Както вече казах главната причина да предпочета точно този продукт е това, че е в гел форма.Усеща се изключително леко върху лицето, но едновременно с това хидратира в пъти повече от всичко, което съм ползвала досега.Единственият недостатък за мен е, че е в бурканче и се налага да взема нужното количество с клечка за уши.
Използвам го главно преди лягане, след премахване на грима и преди нанасянето на околоочен крем (от същия бранд, скоро ще има ревю и за него), но често влиза в употреба и през деня, преди излизане, когато задължително си слагам поне минимално количество грим.И точно тогава се показва в пълния си блясък - изглажда кожата ми, придава и по-сияен и жизнен вид.Не мога да не отбележа и положителното влияние върху пъпките върху челото ми, които доста ме измъчиха през последните месеци.
Важно е да подчертая, че започнах да нанасям продуктите за лице с кръгообразни движения НАГОРЕ по лицето, защото винаги съм имала навик да правя обратното и осъзнах риска от увисване на кожата ми доста по-рано хаха.Затова след поставяне на количеството продукт с клечката на точки по лицето ролята поемат пръстите.Старая се да масажирам лицето си поне 1-2 минути за максимален резултат от продукта.Резултатът - мека и хидратирана кожа.
Аз лично предпочетох да взема по-голямата опаковка, защото излиза по-икономично и като цена, и като количество.Различните размери от продукта и цените може да видите на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар