неделя, 2 април 2017 г.

theBalm Meet Matt(e) Hughes дълготрайно течно червило

Цяло чудо е, че съм пропуснала да напиша ревю на продукта за устни, който използвах нон стоп през зимата.Говорила съм ви за него във влогове, дори имах и грим урок с него и добре, че имаше кой да ми напомни да разкажа с по-големи подробности и тук в блога.Представям ви най-любимото ми червило за зима 2016-2017 - theBalm мееt matt(e) hughes в цвят Sincare.


Знаете, че тази серия от матови червила на Balm ми е най-любимата и имам няколко цвята.Този обаче ми е някак най-на сърце, най-любим.Поръчах го съвсем случайно, всъщност цветовете на екрана малко се разминават с реалните, но все пак рискувах и се спрях точно на sincare ри поръчката от enzo.bg.Още щом пристигна при мен това червило ме плени и стана неразделна част от ежедневната ми грим рутина.Защо?Първо защото е много лесно за нанасяне, второ заради дълготрайността, която буквално не ме предава с часове (докато не хапна нещо мазно естествено хихи) и трето заради скандалния цвят!


Като цяло както при всеки продукт за устни избягвам дръзките нюанси, но точно при тази серия аблягам на нюд цветове с различни подтонове.Този вариант ми стана толкова любим може би заради перфектното съотношение между нотките от кафяво, розово и лилаво.Просто е право в целта.


За продуктите като цяло съм говорила много, но нека да направим пак бързо ревю:
апликаторът е стандартен за матовите червила, има добре обособен връх, с който ми е много лесно първо да очертая устните и после да ги запълня.Консистенцията е много хубава, средно кремообразна и позволява правилно преценяване на количеството, което ви е необходимо.Имат отличителен аромат на мента, който придава и лек набъбващ ефект на устните, а и ободрява при нанасяне.Изсъхва на устните сравнително бързо, но като цяло не ги изсушава много, аз лично не използвам балсам преди нанасяне.Издържа на устните с часове или докато не хапнете/пийнете нещо с мазни съставки, които "отключват" процеса на изтриване на червилото.Чисти се само с тампон напоен с нещо мазно или мицеларна вода или ссъс специални мокри кърпи за премахване на грим.

Определено това е единн от най-любимите ми продукти за устни от най-любимата ми серия матови червила.Ако отдавна искате матово червило от бранда, но се чудите за цвят - доверете ми се и няма да съжалявате!



Няма коментари:

Публикуване на коментар