неделя, 2 април 2017 г.

Nuxe Reve de Miel подхранващ балсам за устни

И ето, че дойде време да ви разкажа набързо за един легендарен продукт за устни, който е абсолютен мой любимец за всички времена - Reve de miel от NUXE.


Убедена съм, че ако ме следите редовно знаете за любовта ми към този балсам.Както знаете си закупих първата опаковка преди 3 години и въпреки ежедневната (или ежевечерната) употреба ми отне години да го изхабя, като в крайна сметка дори не успях и Поли (племенникът ми) му видя сметката и реших да го изхвърля, защото и без това вече не беше както преди - промениха се и мирисът и консистенцията му, а и капачката беше счупена.Не след дълго осъзнах, че ми липсва и веднага задействах процедурата по поръчка от enzo.bg, защото там го намирам на най-достъпна цена и ето, че отново е в ръцете ми.

Това е най-щедрия балсам като количество и хидратация, който съм срещала.Грамажът е цели 15 гр. и както вече споменах сигурно и този ще го използвам с години.Другият фактор за бавното изхабяване е и дълбоката хидратация с минимално количество.Буквално трябва да докоснете с пръст и това е достатъчно да хидратирате устните си за цяло денонощие.


Консистенцията е по-обилна от стандартните балсами.Това, което най-много ме привлича в това съкровище е невероятният аромат на портокали и понякога честно казано ми се иска да го изям, вместо да го оставя да действа добре на устните ми.

Това, за което искам да ви разкажа малко повече е начинът, по който обичам да го използвам.
Нанасям го задължително само и единствено вечер, преди да си легна заради тежката консистенция.Не е особено подходящ за носене през деня, особено под червило.Най-голям ефект има след ексфолиране на устните, а и на мен така ми носи най-голямо удоволствие поради факта, че и скраба ми за устни е с портокал и става двойна доза любим аромат за мен.
Когато се събудя след нанасяне на продукта буквално го усещам като току-що нанесен.Понякога може и да дразни като тежест на устните, но поне знам, че устните ми няма да се белят и ще са меки и хидратирани през целия ден.

Определено това е един мой вечен любимец, който няма да спирам да купувам и използвам просто защото е зарибяващо и повярвайте ми ще се убедите в това след първото нанасяне! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар