неделя, 2 април 2017 г.

L'Oréal Paris Telescopic спирала

Може би със следващите редове ще ви изненадам, както изненадах себе си с постъпката да се сдобия с този продукт, но ето, че съществуват и такива ситуации, в които човек се отрича от това, което е твърдял до скоро.Става въпрос за думите ми, с които ви убеждавах, че е по-добре да се инвестират пари в една хубава, качествена спирала от по-висок клас, отколкото в няколко дрогерийни, но ето - срещнах продукт на достъпна цена, който ме впечатли не по-малко от 4-5 пъти по-скъпите си конкуренти.На вашето внимание Telescopic от L'Oreal Paris.


Всъщност слушам хвалби по адрес на тази спирала от доста време по блогове и влогове, но не обръщах особено внимание, тъй като си имам две абсолютни фаворитки от високи брандове.Но напоследък взеха да засъхват и просто видях, че тази е налична и е на достъпна цена в enzo.bg и реших да й дам шанс.Веднага щом пристигна имах желанието да я пробвам и да дам мнението си за нея, но не исках да я отварям прекалено рано, за да не изсъхва и се задоволих само с интересния външен вид - конусовидна форма - удебелена в единя край и изтънена в другия, в метален цвят и много лека.Като количество е стандартна - 9мл.


След известно време дойде времето да я отворя и да я поразгледам по-отблизо.Първото спиране от проучването беше четката, разбира се.Четката като формае от най-любимите ми - леко издължена с къси иглички, които дават най-голяма дължина на миглите.Като материал е по-скоро "гумена", с което аз нямам никакви проблеми.Дължината на цялата капачка плюс четката е малко по-дълга от обикновено, но определено не повлиява на контрола върху нанасянето.


И така настъпи моментът за най-важните неща, а именно да тествам спиралата като именно такава - дали изпълнява задълженията си.Нанесох я в около 7 часа сутринта преди да тръгна на лекции.Нямах проблем при нанасянето, изсъхва сравнително бързо върху миглите без да се отпечатва по клепачите, което за мен е много важно.Улучих средно слънчев ден.Бях навън до около 5-6 часа и когато се прибрах нямах никаква следа от разтичане или ронене под очите ми.Миглите ми стояха издължени, но за това като цяло нямах съмнения, защото четката сама по себе си обещаваше този ефект.Махането също не беше трудно - просто взех тампон за лице и стандартната мицеларна вода, която използвам.Т.е. не търках окото си с минути и не му навредих заради едната спирала, а това е много важен момент при спиралите!В крайна сметка осъзнах, че за толкова малка сума съм се сдобила с много добър продукт, който постоянно препоръчвам на близки и приятелки, които ме питат за добра спирала на достъпна цена.
Препоръчвам я и на вас!


Няма коментари:

Публикуване на коментар