четвъртък, 3 август 2017 г.

L'ORÉAL PARIS Nude Magique Cushion

Знаете, че наскоро направих разпродажба на грим продуктите, които не използвам често и се отървах от голяма част от колекцията си.След като погледнах към нея, обаче осъзнах, че съм си оставила само два фондьотена и то такива, които са подходящи за по-специални поводи или при вечерен грим - с матов завършек и много покривни.Всички знаем, че лятото не е най-подходящият сезон за носене на такива продукти върху лицето.Другата причина поради, която се насочих към търсене на лек продукт е, че съм голям фен на "мокрия" вид на лицето през този сезон.След кратко проучване се спрях на Nude Magique Cishion от L'Oreal.


Това е от типа продукти, които са "попити" в гъба и при упражняване на натиск върху нея се отделя определено количество продукт.Опаковката е стабилна, изглежда много луксозно като за дрогериен продукт, цветът е уникален, има огледало, преграда между самия продукт и гъбичката, с която може да нанасяте фондьотена.Като цяло това е първият ми опит с къшън продукт и не знаех какво да очаквам.Избрах цвят 03, който пасва идеално на леко бронзираното ми лице.При първото нанасяне използвах гъбката включена в опаковката и ми бяха нужни около 5-6 натискания, за да взема количество достатъчно за цялото ми лице.Обикновено се препоръчва да се нанася с потупващи движения, но в един момент ръката ми се измори и започнах да "суркам" по лицето.Така обаче се получиха отпечатъци и се наложи да мина с мокра гъбка.Въпреки всичко...останах супер изненадана и доволна.Този продукт заслужава всяка стотинка, макар и количеството да е наполовина от това на стандартните фондьотени (14,6 гр).Оказа се, че е точно това, което търсех и исках да постигна като завършек на лицето - едновременно с това да изравни тена ми, оставя кожата овлажнена, лъскава (в добрия смисъл) и много жизнена.Това не бива да ви навежда на мисълта, че се разтича бързо - напротив.Откакто го имам го нося през 2-3 дни (през останалите ме мързи да слагам каквото и да е на лицето си) и то все през най-горещите дни и нямам никакви проблеми.Интересното е, че получавам много запитвания относно това на лицето ми, което за мен е най-голямата оценка за един продукт.Когато искам да направя по-тежък грим с него, го запечатвам с пудра и продължавам с прахообразни продукти, а когато искам естествен летен вид залагам на кремообразен бронзант, руж и хайлайтър на лицето, лека спирала и кремообразни червило и резултатът е топ визия за лятото.Определено това е един много любим летен продукт (а и не само) и ще го купувам отново и отново щом приключа с опаковката.Препоръчвам с две ръце.
На най-добра цена можете да го намерите на www.enzo.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар