четвъртък, 3 август 2017 г.

THEBALM Bahama Mama

Не знам как съм пропуснала да ви разкажа за моя абсолютен must have през последните няколко месеца.По принцип знаете, че съм маниачка на тема бронзанти и контуриращи пудри и наистина е странно, че през всичкото това време не се бях сдобила с този изключително популярен продукт, който напълно заслужава славата си - Bahama mama от The Balm.


Опаковката е стандартната за бранда - картонена, с магнитен механизъм и огледало и изключително креативна обложка, компактна и изключително удобна за пътувания и носене в чантата.Но по-важен е самият продукт, който слагам в категорията "ако имах само един продукт от този вид, можеше да е той".Казвам го без въобще да се замисля.
Този бронзант има доста висока пигментация, с която обаче едва ли ще се затрудните много.Трябва ви само пухкава, средно голяма четка и прецизност.Лек минус е, че се праши малко повече от нормалното.Това е сравнително топъл нюанс, но аз без проблем го използвам и като контуриращ продукт, защото много ми харесва крайният резултат.Стои еднакво добре и със силен грим, и без почти нищо на лицето, а именно както го използвам всеки ден.Издържа цял ден на лицето ми, дори когато нямам никаква "база" от сорта на фондьотен, коректор или каквото и да е дори и в големите жеги.
Количеството е 7,08 гр, което ще ви стигне поне за 2 години ако съхранявате добре продукта, но пък и знаем, че прахообразните продукти не се развалят бързо.Съвсем малко количество ви е достатъчно, за да направите лицето по-изразително и да придобиете по-бронзов вид.
За най-оптимални резултати използвайте възможно най-пухкава четка при бронзиране и скосена четка при контуриране.
Това определено се превърна в едно от откритията за 2017 за мен и ще си остане в любимците ми за много време.
Можете да намерите продуктите на бранда на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар