четвъртък, 7 септември 2017 г.

CLINIQUE Pep-Start

Ще бъда напълно откровена с вас.От години осъзнавам и знам, че имам проблем със зоната около очите.Не само, че имам наследствени кръгове, а и като цяло често съм недоспала и много бързо стигам до ефекта "панда".Също така използвам коректор ежедневно, никога не пропускам и това много изсушава тази зона.И след всички тези ужасни факти със срам признавам, че въпреки тях никога не съм използвала редовно околоочен крем.Признавам.Виновна съм.
Всъщност причината е, че все не откривах правилния продукт за себе си или по-точно не исках да инвестирам пари, защото ми е ясно, че нещо за 5-10 лева не може да ме изненада с невероятния ефект върху околоочния контур.Замисляла съм се да поръчвам много скъпи кремове от чужбина, пробвала съм различни направи си сам продукти, но все или не бях доволна, или не бях редовна в използването.Един ден бях в един магазин за козметика и си закупих нещо на Clinique.Представителките на бранда бяха много любезни и ми дадоха тестери на различни техни продукти, като единят ми привлече вниманието малко повече от останалите-мострата на крем за околоочен контур pep-start.Нямах търпение да го пробвам.И така веднага щом се прибрах почистих лицето си и нанесох 1/3 от съдържанието на тестера, което беше предостатъчно.Усетих мигновена хидратация, но нямах кой знае какви надежди за подобряване състоянието на кръговете ми.На сутринта станах и се изненадах от отличното състояние на околоочната зона.Веднага се разрових в мрежата, за да прочета повече за този крем.
Всъщност аз го бях виждала и преди това.Привличаше ме не само цвета (не знам защо, но ми напомня на портокал, следователно на витамин С и някак дава усещането, че ще "зареди" кожата), но и накрайника, за който ще говорим след малко.В крайна сметка прецених, че по-изгодно ми излиза да го закупя от enzo.bg и поръчката беше направена.


Това може да е най-симпатичният крем за очи на света.Опаковката е тубичка от 15 мл, както вече споменах оранжева, а накрайникът е повече от специален - във формата на сфера, която има заключващ механизъм с цел да можете да го използвате като масажор след като вече сте извадили нужното количество.Именно накрайникът е причината да съм редовна във вечерната си рутина за кожата.Някак си усещането да масажирам околоочната зона много ме успокоява, а и след като виждам ефект няма как да пропускам да го правя.Самият продукт е много икономичен, защото съвсем малко от него е достатъчно и за двете очи, имайки предвид, че аз слагам малко повечко крем, защото масажирам и горния клепач.Докато не съм забравила да вметна един трик - за да имат ефект кремовете ви за очи трябва да си правите лек масаж след нанасянето им, но не както сте свикнали да виждате отвътре навън, а точно обратно - от посоката на ушите навътре към носа, от там преминавайки нагоре към сгъвката на горния клепач и така отначало за около 1-2 минутки.Така засилваме кръвообращението.
Самата консистенция на крема е много приятна - лека, почти гелообразна, миризма не се усеща, попива бързо и както вече споменах моментно хидратира.Това го прави подходящ за нанасяне под очите преди гримиране ако използвате по-тежък коректор.Така едновременно ще направите грима си по-гладък и завършен и ще предпазите кожата си от изсушаване.
Наистина съм изненадана, че има толкова положителен ефект върху кръговете и когато имам върху подутините под очите ми.При редовно използване ефектът е още по-голям и дълготраен.Ако имате проблемна кожа под очите и сте в търсене на спасителя си препоръчвам крема на сто процента.А и винаги можете да поискате тестер от някой магазин, за да се уверите в действието му.Но не забравяйте, че най-изгодната цена е в ензо. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар