четвъртък, 7 септември 2017 г.

MAYBELLINE Age Rewind течен коректор

Изключително съм щастлива да ви представя този продукт.Age rewind е стар мой любимец, един от първите продукти, с които се сдобих, когато току-що започнах да проявявам по-голям интерес към козметиката.За нещастие обаче точно тогава спряха да го зареждат в дрогериите в България и аз все мислех за безсмислено да плащам доставка за толкова евтин продукт и да го поръчвам от чужди сайтове.Знаете, че преди няколко месеца бях в Париж.Там го видях в един супермаркет и без да се замисля си взех един (голяма грешка, че си взех само един хаха).И когато се прибрах започнах да го използвам и осъзнах, че ми е липсвал толкова много, че не се забавих в заръката към Мимо да ми купи още един и да ми го донесе.Но днес с изненада открих, че се предлага и в еnzo.bg и реших, че е точният момент да ви разкажа повече за него.


Опаковката на този коректор води до много противоречиви коментари - някои много я харесват, други казват, че я мразят.Ето и моето становище.Принципно наистина този продукт-сензация в дрогерийния клас заслужава нещо по-добро.Но и това, което е в момента е задоволително.Има уникален механизъм изкарващ абсолютно цялото количество и така не позволява да се хаби продукт.За жалост обаче не рядко се случва той да се развали и става каша. :) Засега аз нямам такъв проблем.Другото, което е специфично е, че излиза в гъба, която много хора не смятат за хигиенична.Аз нямам проблем с това, защото не използвам коректора върху пъпки, а само под очите.Все пак ако сте чак толкова панирани на тези теми можете да извадите гъбата и продукта ви да излиза директно.Количеството е 6мл и можете да го следите лесно заради прозрачността на пластмасата, от която е изработена опаковката.За външността толкова.
Самият продукт е наистина уникален сам по себе си.Много лек като консистенция, но и със сравнително добра покривност.Е, не очаквайте да прикрие перфектно тъмните кръгове, но все пак ще изглеждате приветливо.Точно затова посягам най-вече към него сутрините, когато бързам за работа и нямам много време да се мотая - и като усещане, и като удобство в използването е номер едно.Завършекът е точно и просто кадифе.Обожавам го!Единственият проблем е, че когато ще съм за дълго време навън задължително се налага да го запечатам с пудра, защото спиралата ми се размазва специално с този коректор.
Дълготрайността е средна, но достатъчна поне за мен.Нямам проблем с очертаването на фините линии.Общо взето това е най-прекрасния коректор на достъпна цена, който съм използвала.На завършването на едната ми опаковка съм, следва другата, която е в по-тъмен тон и предполагам ще прикрива по-добре кръговете под-очите.Очаквайте грим урок с достъпни продукти, където ще видите коректора и в действие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар