четвъртък, 5 октомври 2017 г.

BENEFIT Goof Proof

Ето и другият ми незаменим приятел в оформянето на веждите, но не само при специални поводи.Моливът Goof proof на Benefit е напълно подходящ и за ежедневна употреба заради естествения завършек, който дава на веждите.


Този молив е най-мечтаната покупка от цялата серия за вежди на бранда.На първо място заради дизайна на опаковката си - това е може би най-екстравагантно изглеждащият молив за вежди!Има два края - единят е със самия продукт (0.34гр), а другия - с четка, която е много качествена и удобна за използване.На мен специални ми върши страхотна работа, защото съм от хората, които задължително сресват веждите преди да започнат да ги оформят, както и след това.Освен този молив в серията има и друг, който е с класически връх, докато този е със скосен, което много улеснява работата.Това се дължи на факта, че е хубаво, когато подчертавате веждите не да правите продължителни движения сякаш рисувате, а да "отмятате" малко чертички сякаш рисувате косъмчета.С този връх това е в пъти по-лесно.Консистенцията е пефектната за молив за вежди - нито е много твърда, за да няма никакъв ефект от него, нито е много мека, за да става мацаница.Освен това е много дълготраеен и сам по себе си фиксира веждите, което е огромен плюс.И естествено моливчето е неразделна част от по-официалната ми рутина за вежди, за която ви разказах в публикацията за помадата от същата серия.Моливът идва на помощ при оформяне на вътрешните части на веждите, защото аз лично не харесвам пренарисуваните начални точки на веждите, според мен правят лицето да изглежда по-грубо.Затова винаги държа goof proof подръка при подобни ситуации.
Ако сте в търсене на перфектният молив за вежди, който изцяло си струва инвестицията - определено ви препоръчвам моят любимец.<3 Можете да го откриете в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар