петък, 5 февруари 2016 г.

Rimmel ScandalEyes Micro очна линия

Очната линия може да е едно от най-големите оръжия на жената при гримирането за създаване на привлекателен и изящен поглед, но е и един от най-големите й врагове, когато стане въпрос за нанасянето й.Независимо колко се тренира техниката на поставянето, независимо колко добри продукти използваме, винаги е възможно да излезем извън нерви, когато си правим така любимото котешко око.
Днес ще ви разкажа за един продукт, който напоследък не отделям от ежедневната си рутина, независимо, че принципно не обичам да нося тежък грим всеки ден.Освен това улесни мъките ми при нанасяне и ме накара да заобичам по-дръзкия вид на очите си.
Закупих очната линич на  Rimmel oт серията Scandaleyes - precision micro eyeliner с единствената мисъл, че просто отдавна в колекцията ми с гримове липсваше очна линия тип писец, с която да поправям грешките напревени с гел очната линия, каквато ползвам от около 2-3 години и й се вричах във вярност.Избрах точно този продукт първо, защото имам доверие на Rimmel като марка (Това е любимата ми дрогерийна марка) и второ, защото обожавам серията Scandaleyes, чийто молив използвам от години и ми е сред любимите продукти за очи.
Очната линия е с гилза със средно голяма дължина и широчина изключително удобна за държане.Изработена е от класическа черна лека пластмаса.Съдържа 1,1 мл продукт.Да дойдем на една от най-важните точки в описанието - писеца.Както и името подсказва това е миниатюрна, микро четчица, която е точно каквато обичам - нито прекалено твърда, нито прекалено подвижна, със заоствен връх, който би бил удобен за употреба и за най-непохватните дами що иде реч за нанасяне на очна линия.
Моят цвят е 001 Black/Noir, който е наистина наситено черно, каквото харесвам да нося на очите си.Консистенцията на очната линия е течна при нанасяне, но при поставянето на окото засъхва и нямам никакви проблеми с отпечатването й на горния клепач при мигане.Единствено ако иамте мазни клепачи или ви предстоят действия, които биха предизвикали изпотяване, бих ви препоръчала да нанесете някаква база за сенки преди нанасяне на очната линия.Дълготрайността също е безупречна, имайки предвид, че аз я използвах по време на сесия, когато ми се налагаше да излизам от нас в 7 сутринта и да се прибирам в 5 следобяд и установих, че очната ми линия няма мърдане.

Ако си търсите очна линия, която да отговаря на изискванията, на които и аз държа и искате освен всичко да е на достъпна цена - това е вашият продукт.Можете да го поръчате от www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар