петък, 5 февруари 2016 г.

Chanel Le Volume De Chanel спирала за обем и извиване на мигли

Този посъ е свързан с един от най-луксозните и най-успешни продукти, които някога съм ползвала.Никога не съм вярвала, че ще прежаля малко  по-голяма сума за продукт като спирала, но от месеци чета такива мнения за Chanel Le Volume De Chanel спирала за обем и извиване на мигли, че просто не издържах и накрая се предадох на желанието.И сега съм благодарна сама на себе си за това решение.

Това е марка, на която принципно бих се доверила със затворени очи, но не знам защо имаше някакво чувство на скептичност, защото не вярвах, че една спирала може да промени кой знае колко миглите ми.Като човек, избирал винаги дрогерийните марки при купуване на спирала, бях далеч от мисълта, че по-голямата цена означава по-високо качество.Принципно още поддържам това мнение, но определено тази спирала е изключение.

Започвам от изключително стилната и класическа черна опаковка от лъскава и много стаилна пластмаса.По цялата опаковка има само надпис Chanel и логото на бранда в горния край на четката.Моят цвят е 10 Noir, като спиралата се предлага и в тъмносин и лилав цвят.Но аз нали съм си традиционалист...избрах черното.

Четката на продукта в първия момент се възприема доста трудно - доста обемна, със ситно разположени, но много къси ресни и с притъпен връх.Но само какви удеса върши с миглите.Аз имам сравнително къси мигли, но това никога не ме е притеснявало или дразнело.Но откакто използвам тази спирала спрях да посягам и към най-любимите си от преди, тези, които обожавах с години.

Консистенцията е точно каквато харесвам - нито прекалено течна, за да се размазва бързо, нито прекалено гъста, за да е трудна за разнасяне.Нанася се супер лесно и бързо.Придава на миглите освен дължина и обем, който няма да можете да пренебрегнете вникакъв случай след първото нанасяне.

Както казах опаковката е изключително стабилна и удобна за носене в чантата, но не мисля, че ще имате нужда от поддръжката й през деня, защото е наистина много дълготрайна и в никакъв случай не се рони или размазва.Друг голям плюс е, че въпреки издръжливостта си се премахва много лесно - на мен ми е достатъчен един памучен тампон напоен с мицеларна вода, а ако съм нанесла няколко пласта - лосион за почистване на очен грим.Толкова е лесно.


Не правете компромиси с миглите си, защото те променят както погледа, така и изражението на цялото лице.Спиралата може да поръчате от  www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар